cakap hi pada Disember. | Blog BudakFadhilah

1.12.09

cakap hi pada Disember.

start//9:45pm


erk, salam.

sebenarnya saya tak tahu mahu berkata kata
tentang apa. cuma naluri ingin update blog terasa
membuak buak. *gila skema ayat ni. :P









teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttt.

entry tergendala.

tengok the biggest loser-asia.


mahu tahu apa perasaan sekarang saya ni ?
tak nak tahu ? saya nak juga bagi tahu.

sekarang ni, saya rasa macam nak gelak kuat
kuat bagi hati saya puas macam nak gila.


Big Laugh by k8 @ k8tography

tapi macam tersekat dekat kerongkong saya.
sakit tahu,
macam nak meletop hati, perut, usus, limpa semua.

e'eh, lupa pula tujuan utama taip entry ni.
nak cakap HI dekat bulan DISEMBER. HAHA

azam saya bulan ni,
  • nak revise balik pelajaran tingkatan empat.
  • nak habiskan ganti puasa saya sebelum masuk tahun baru.
  • nak selak buku teks tingkatan lima. selak je kut, tak baca pun. heh, =.='
  • nak habiskan latihan addmath yang saya peruk dekat setahun.
  • nak lupakan subjek akaun.

huh,
macam banyak je yang nak kene buat.


apa apa pun,

'nak seribu daya, tak nak seribu dalih.'

bye.


p/s:esok nak turun batu pahat. nak pergi menikah.
eh bukan, tengok abang sedara nikah. hik,


8 comments:

MissYana said... Reply to this comment

hi disember..
hehe~~

N. Fadhilah said... Reply to this comment

sys yana//
HEHE. :P

maiyah said... Reply to this comment

moga tahun ini ada kenangan yg terindah :)

HafizaH said... Reply to this comment

hai..:D

thnk wlkng on my blog:D
hope 2 keep in touch;)

fezaL Mohd said... Reply to this comment

bercuty ;)

dee sygg said... Reply to this comment

hehee :P

betol3 !
na seribu daya , tanak seribu dalih .
stdy betol betol okeyy :)

taon depan da masok fom5 , hee

N. Fadhilah said... Reply to this comment

maiyah//
moga moga. AMIN. :)


hafizah//
thanx singgah my blog. :D


fezal mohd//
bercuti ? :)

N. Fadhilah said... Reply to this comment

sys dee//
oke. btw, thanks.

takut nye SPM. T_________T

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License