dia dah tak ada. | Blog BudakFadhilah

8.5.09

dia dah tak ada.

start//10:57pm

[last pic dia yang saya snap]


dia dah tak ada pun..
balik sekolah tengah hari tadi,
abah btau,
doktor call pagi n cakap nyit da 'tak ada'.

sedih gila.
macam tak caya.
bila doktor tanya nak bawak balik atau tak?
abah cakap tak payah.
biarkan je la doktor tue uruskan.

nanti tak sanggup pulak nak nengok.


pedih dah mata saya sbb air mata
asyik meleleh jer.
daripada tengah hari sampai la time buat
entry nie..
sedih sangat sangat.

dak adik lagi le.
menangis macam hape.
sebab dia sayang sangat sangat kucing tue.
dia yang jumpa kucing tue dulu masa kecik
dan bela nyit sampai besar camtue.
last last jadi camni.


actually,
doktor tak dapat detect dia sakit apa.
semalam masuk air,
tapi keadaan dia tak berubah.
doktor pun tak boleh nak buat apa apa.
pagi ni la dia last.

dah la.
dah tak larat nak cerita lagi.
saya mahu tidur.
esok kene pergi sekolah lagi.

when angels cry blood by LavaTwilight

4 comments:

lilcute_girl said... Reply to this comment

omaigod.. sedihnyee. terasa sayu bila bc entri ni. :'(

nur fadhilah said... Reply to this comment

lilcute_girl // =.=

Irine Nadia MaRceLLo said... Reply to this comment

eyhh...camne leyh jadi camtuh?ya ampun..akk abca entry nih pon cam tewos tsenyap..sbb pikirkan kalo jd kat kucing akk :( jgn sedih ok..nnt sure ada kucing laen yg datang:) ceye laa:)

nur fadhilah said... Reply to this comment

kak irine//ntah la..tetibe je dia tak mo makan.mmg sedih gile.

abah dah tak bg bela kucing lagi..

:(

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License