perpindahan, | Blog BudakFadhilah

17.12.09

perpindahan,

start//9:09pm

assalamualaikum,

saya sebenarnya tidak bermood untuk menaip panjang. hati saya tengah bengkak sakit. grrr. 'YA ALLAH YA TUHANKU, kau berikan lah hamba mu ini ketenangan jiwa dan hidayah mu.' tsk, tsk, saya mahu menangis.


sudah, sudah. saya mewujudkan entry ini untuk mengucapkan SALAM MAAL HIJRAH. mari kita bersama sama berhijrah daripada segi pemikiran, mental dan pelbagai lagi aspek. semoga tahun baru ni memberi manfaat kepada kita semua sebagai umat islam. AMIN.


seperti yang saya kata tadi, entry saya pendek sahaja. ini sahaja tujuan saya. bye. assalamualaikum.


p/s:menyampah tengok orang bigau !


7 comments:

Fieyda :DD said... Reply to this comment

Salam
yup :)
semoga kita akan berpindah kearah yg lebih baik sebelum ini :)
aminnn

cik EPAL said... Reply to this comment

bigau tu apa???

N. Fadhilah said... Reply to this comment

sys fieyda//
yurp. AMIN. :)


cik EPAL//
bigau tu macam sewel. erk, bukan, tapi macam terkinja kinja. eh, bukan. bukan.
bigau tu macam orang yang sewel kot. eh, entah. susah nak terangkan dekat sini. :P

Sharinginfoz said... Reply to this comment

selamat tahun baru.. terkejut,,, tengah type bunyi kucing pulak....

Noorlaila Mohamed Nor said... Reply to this comment

salam maal hijah
1st time dengar bigau tu
huhu

Yeyen said... Reply to this comment

bigau..hmm,,sepanjang dok melaka setahun stgh, x penah pla dgr bigau tu..hoho..

N. Fadhilah said... Reply to this comment

Sharinginfoz//
HEHE.
:)


sys laila//
1st time ? heh, nanti tanya lah kat kawan kawan wujud tak perkataan tu. :P


yeyen//
ye ke ? pelik ni, :D

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License