macam jadi je. | Blog BudakFadhilah

25.12.09

macam jadi je.

start//6:29am


salam pagi buta semua.
heh, i nak pergi dah ni.

uweks,
macam nak pergi selama lamanya je. :P

oh, komen komen dekat entry, saya akan reply nanti.
mungkin minggu depan atau,
eh, saya tak tahu bila balik lah.

abah saya tak rancang apa apa pun,
kiteorang jalan ikut suka hati. HAHA


doakan perjalanan saya berjalan dengan lancar.
macam nak jalan jauh je.
saya pun tak pasti.

entah entah, esok dah ada dekat MELAKA balik.
HAHA

doa doa je lah tidak.


bye.


p/s:selamat bercuti. :)


#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License