ye ke nie?? | Blog BudakFadhilah

14.12.08

ye ke nie??

start//11:23pm

sedar tak sedar rupa rupanya dah sebulan blog ni wujud...
selama sebulan nie saya rasa sangat
besh
sbb saya ada tempat untuk saya
kongsikan masalah,,
cerita,,,minat
dan lain lain lagi kat dalam blog nie...



dalam masa yang sama,,
kenalan saya pun bertambah...
[ek eleh,,ayat apa saya guna nie..bodox..]
kih7~


thanx byk byk pada dibah n kak qieqie

sbb dowang lah yang suh saya wat blog ini..
yihaaaaa....

sumber inspirasi saya plak
adalah kak myra
dan kak irine...
saya sangat suka jln jln
kat blog kak myra and kak irine
sbb saya
suka baca apa yang mereka taip atawpun
luahkan...
entry dowang tue mmg besh...

sayang korang sangat sangat lah...
(ayat ni bukan plastik...mmg sumpah saya suka..)

dalam masa sebulan saya berblogging nie,,,

saya paling tak suka pada mereka yang dengi mendengki ni...

'hey!!!korang ni mmg tak blh tgk org senang kerk??'
kesian kat kawan kawan blog say nie...
sbg contoh yang saya tahu lah..
kak irine//fateen//kak honey...

salah ke ek kalau dowang ramai kawan@peminat???
yang korang nak dengki dengki ni pehal...

harap harap la saya tak menjadi mangsa dengki mendengki nie..
saya amat takut kalau saya pun jadi cam dowang...
mintak mintak dijauhkan...

amin....
agaknya sbb inilah mama tak bagi saya buat blog kan...


sampai sekarang saya masih rungsing
sama
ada mama tahu ke tak yg saya ni
ada blog atau pun tak...
dpd cara mama cakap dgn saya macam mama tahu...
tp saya takut nak tanya mama sbb kalau kalau mama

mmg tak tahu kan saya yang susah...
tak pasal pasal kene marah...
tak pun MEMBEBEL...

lepas nie saya akan terus berblogging...
yihaaaaa.....

saya sangat suka blogging..
;]


4 comments:

~honey_nurhaliza~ said... Reply to this comment

yaaa jd org 1st komen...nnt dilah bg email ok...nk invite reader kat my blog...ermm truskan berblog...akak plak mcm dh fed up..:( asyik org nk dgki2...x faham...kalahkan ct plak...hahahaa

Irine Nadia MaRceLLo said... Reply to this comment

hik3...ayat dak kak kat ats tuh,x leyh tahan tol..ngeeee~!!
uitss...tewoskan berblogging:):):)
chaiyokkk2~!!! beshnyeww kalo x der owang dengki..gase cam aman jew idup..

nur fadhilah said... Reply to this comment

kok honey-tahniah2..sbb jd org first kumen..kih3~
nanti dhilah bg kat fs...dowang tue mmg tak blh tgk org senang...mmg akak ni penuh kontroversi ar...hahhahahhah.. :D

nur fadhilah said... Reply to this comment

kak irine-akan ku teruskan..*ceh
mmg aman kalu kat dunia nie xde org yg dengki2 nie...sabar je la ek..
:)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License