suka suki sakit~ | Blog BudakFadhilah

17.12.08

suka suki sakit~


start//8:37pm


yeah...
bertemu kembali...
hik3~

hari ni saya bergumbira bersama adik adik ku
dan juga mama yang tersayang...
kali nie destinasi kami bereempat adalah
[water world di A Famosa Resort Melaka]
yihaaa~

[saje saje letak pi nie...hik3~]

sebenarnya perancangan telah dibuat awal awal lagi
selepas mama g meeting kat satu sekolah tue...
sekolah tu plak sehala ngan water world tue...
jd mama cakap nanti last meeting mama,,
mama nak bawa kteorg g bermadi manda..
kih3~

abah lak tak blh nak ambik cuti sbb nanti berapa
haribulan ntah abah kene ambik cuti sbb kene g K.L lak...
so,,,,
mama drive la sorang sorang g tempat meeting tue...
sebenarnya lagi suka abah tak ikut..
hahhahahahhha..
sebab kalau abah ikut tak blh berendam lama lama...
heeeeeeeeeeee.. :P

hari ni bgn pagi pagi,,,
pastu g sarapan kat MITC...
then kene g lak jumpa ketua mama untuk attend meeting yg
terakhir....
duduklah kami tiga beradik kat sekolah tue tunggu mama...
dalam kul sepuluh camtu baru gerak g A Famosa Resort...

[menanti dgn penuh kesabaran]

sampai sana apa lagi....
bersuka suki lah kteorg tiga veradik..
haha..
sampai rasa macam nak pitam+termuntah pun ada..
sebab apa???
sebab penat naik tangga yg tinggi+takut nak turun gelongsor
yg tinggi tu....
menjerit macam nak mampos je masa tgh gelongsor...
haha..
vangang!!!
ni semua sbb ika ngan aina..
nak naik sangat mende alah tue...
tp saya naik sekali jer...
lepas tue da tak larat sbb kepala da pening...
alahai~~~
then,,kteorg tawaf la dalam empat kali camtu kat
tempat ala ala sungai kat water world tue..
ahaksss..
da kul empat mama panggil naik...
nak balik...

hurm~~~
kat bawah ni adalah beberapa pic yg mama snap untuk kteorg...
saya tidak bertudung..
hik3~

[itu saya!!]

[saya lagi!!]

[padan muka dak ika!!buat org lagi..]
[sekarang rasakan kau!!]

[padan muka!!!]

[terencat...kih3~]

[kami tiga veradik!!]

[tak taw nak cakap apa..]

[peace!!]

[dgn dak aina..]

oh ye....
kenapa tajuk entry saya ialah [suka suki sakit~]??
SEBAB
lepas sampai rumah dalam kul lima lebih tu,,,
kteorg tiga veradik terus melepek kat atas katil...
ahaksss...
badan badan dah sakit....
mata plak da merah merah ni...
dua ekor beruk tue tak habis habis bersin..
bosan!!
KULIT dah berbelang belang...
sun burn!!

family saya ni bukannya kulit putih putih...
gelap....
bila da kene matahari lama jd warna merah merah gelap...
pedih taw kulit nie...
pakai lotion pun tak jln gak...
sengal punya lotion...
macam nak campak je kat sungai melaka tu ha....
geram....
badan sangat sakit sakit...
mahu tidur awal...
byebye....

!! gud nite !! gud nite !!


nota lutut::
sangat penat,,
da tak reti nak cite
panjang panjang..
katil,,,
nantikan kedatangan ku!!!


2 comments:

aizul said... Reply to this comment

waaa g water world tak hajak!~

nur fadhilah said... Reply to this comment

aizul-ahaksss..kene ajak ea???nanti g lagi kiter ajak..kih3~

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License