kah3~ kih3~ kui3~ | Blog BudakFadhilah

13.12.08

kah3~ kih3~ kui3~

start//8:56pm

hari ni rasa macam nak tergelak jerk...
gila kah saya???
ouh,,,semestinya tidak..
saya masih waras...
hahahahhahahahahahahahahah....
:D

ok,,ok,,,
hari ni mama kejut kteorg seawal tujuh pagi..
dah la malam tadi tido kul dua pagi...
heeeeeeeeeeee...
tgk tv....

naper bangun awal awal???
sbb abah kata hari nie nak balik kg...
tp buang tebiat apa balik kg pagi pagi buta...??
rupa rupanya abah ada janji ngan kawan dia nak
tunjukkan tempat apa nta...
sekali tunjukkan rumah untuk kawan dia,,terus pi blk kg...

sarapan kat kedai...
kih3~
pastu balik rumah jap..
pi buang apa yang patut...
itu kemestian family saya selepas sarapan..
hahahhahahahha...

da sampai kg......
duduklah senyap senyap sbb boring...
sepupu sepapat yang lain tak ada kat kg...
tgh tgh tgk tv tbe tbe ada satu bunyi yang sangat la
biasa manusia dengar...
prekkkkkkkkkkkkk....

bongok punya ika...
dia pi kentut senyap senyap...
start dpd tu,,,
dak ika ngan aina asyik lawan lawan kentut...
pastu salah menyalahkan sbb busuk...
mengong betul dua ekor beruk tu...
hahahahahhahahahahahhhah....

tak lama lepas tue....
dak aina gi toilet..
biasalah tue...
kkekekekkekekeke....
tbe tbe ayah ndak pulak turun duk kat meja makan...
dak aina baru klua toilet...

pastue,,,,,,,,,,,
bunyi yang tak sedap didengar tue tbe tbe muncul
kembali...
tp kali ni lagi panjang lak harakat die...
prekkkkkkkprekprekkkprek.................
kakkakakakkakakakkakaka....

dak ika dan dan tue g jerit...
'eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,,,,aina kentut!!!!!!!'
dak aina mati mati cakap bukan dia...
hahahahahahahhahahha....
lepastue dah sah sah la ayah ndak yang melepas...

dah la buat muka selamba tapir...
geram seyh...
dak mama,,ika,,,aina ngan saya,,,
gelak macam nak terputus urat perut jerk
kat ruang tamu...
hahahahhahaha...
sampai meleleh air mata dak mama...
lama gile kteorg gelak gelak...
dak abah lak masa tue klua jumpa kawan jap..
so tak ada di 'tempat kejadian'..
hahahhahahahhahahahhahahahahha...

yg geram tue,,,ayah ndak blh wat muka
SELAMBA TAPIR!!!!!!!
hahhhahahahhahahhahha....
then,,,,,
kembali spt sedia kala...
senyap senyap pastu gelak balik...
sepuluh minit pastu,,ayah ndak blah naik kete g mana pun
saya tak tahu...
malu kot...
hahhahhahahahahahhahaha...

dalam kul lima lebih kteorg balik...
on d way balik,,,,
abah kata 'tgk tue ada kete porche..'
dak aina plak tergedix gedix le tanya mana...
skali tgk macam porche...
berkali kali tgk macam bukan lak...
kete tue wane putih...
MBH42

kteorg semua dalam kete mmg curious gile
nak tgk sape lah yang bawak kete ni...
dak abah pun bawa le kete laju laju...
bila da nak dekat jer kete tue laju...
pastu tak apa la...
abah still bawak 130 lagi...

then ada lampu isyarat lak...
tp kete tue ada kat depan kete yang ada kat depan kete kteorg..
[sengal punya ayat!!]
so,,,,
x dapatlah tgk sape yg bawa kete tue....

tanpa disangka sangka,,,
abah dapat pintas kete tue...
mula mula ingat nak tengok lama lama lah saper yg bawa...
RUPA RUPANYA!!!!
org yang bawa kete tue adalah org tua kerepot pendek pakai
t shirt wane merah pakai topi...
hahahahahhahahahahahahhaha...
ingat kan mamat hensem mana lah bawa kete tue...
bangang!!!
hahahahahhahahahahahhaha...

dak mama gelakkan dak aina...
dak abah pun sama..
mama kata 'ha dek,,,kawin la dgn org tua tu...
kata nak sangat kawen dgn org yang bawa kete tu..'
ahhahhahahahahahhahaha....

then dua puluh minit lepas tue kteorg pun samapi rumeh...
saya online jap...
pastu kene tag la pulek....
tp saya akan wat tag tue MUNGKIN esok..
heeeeeeeeeeeeeee....

masa menaip nie saya da dua tiga kali klua toilet...
SAKIT PERUT!!!
arghhhh...
tp bagi saya hari nie mmg lawak lah...
hahahahhahahaha..
nak gelak kuat kuat lah...
hahahahahahhahahaha....

ahhhh,,,
tak blh gelak banyak banyak...
nanti ilmu klua...
ahhahahhahahahahahahha...
lawak lawak...
kalau saper saper baca entry ni kata tak lawak,,,
tue korang punya pasal...
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
:P


[ni la kluaga baru kat uma atok]
[sbenarnye ada byk ekor lagi]
[family kucing ni mmg besau]
[tp tak sempat nak snap]
[heeeeeeeeee....]

2 comments:

nadiyah sadeli said... Reply to this comment

huhu
sye bce entri ini..
sampai part kentutuuttt tuh
yng harakat pnjng..
naik tergelak..huehuehue
hahah ;D

nur fadhilah said... Reply to this comment

ehhehehehehehehhehe....
mmg sengal...
:P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License