selamat tinggal.... | Blog BudakFadhilah

31.12.08

selamat tinggal....

start//10:20pm

bye bye 2008...
selamat datang 2009..
lagi beberapa jam jer tahun baru bakal menjelma...
apa lah agaknyer yg akan jd pada tahun depan..
apa pula azam saya tahun ni...???

saya ni sebenarnye tak de azam azam ni...
kalau berazam tp tak laksanakannya tak guna jugak..
hangat hangat tahi ayam jer..
jd saya hanya akan buat apa yg termampu..

tp kadang kadang sebagai manusia,,
saya juga mempunyai angan angan dan cita cita...


apa azam dan cita cita saya???
itu hanyalah antara diri saya sahaja..
tak de yg istimewanya nak bg tahu org lain...
biar je la diri saya sahaja yg tahu..

semasa saya menaip entry ni,,
saya tak blh fokus la..
budak budak mat rempit ni bising gila..
ntah apa yg dibangga kannya pun saya tak tahu..
kang da terbaring kat atas jalan baru padan muka..

bak kata mama tadi,,
'cuba g tunggu kat wad kecemasan,,mesti ramai
budak motor accident..'
haha

sedar tak sedar dah limabelas tahun lebih saya hidup..
macam macam jugak yg saya dah rasa...
haha..
ada manis,,pahit
dan lain lain lagilah...
tp berubahnyer tidak..
saya rasa macam sama jerk tiap tiap tahun..
hehe

dan paling saya tak blh lupa adalah dikhianati
kawan sendiri......
rasa rasanya susah nak lupakan..
biarlah masa yg menentukannya...

2008....
tahun yg mencabar...
hari pertama sekolah jer da malang...
tapi ada yg gembiranya...
hidup ni kan mmg warna warni..
bak pelangi..
kalau kosong jer tak best la pulak kan...

hik3~
agak agak berulang tak insiden hari
pertama sekolah tahun 2008 pada 2009 ni...
eeeeeeeeeeeeee...
taknak..taknak..
malu giler...
dah..
tak mo ingat lagi...

oh ye...
dikesempatan ini,,
saya juga nak minta maaf jika penulisan saya dekat
blog ni ada yg terasa hati//tersinggung//apa apa pun je lah..
tp rasa rasanya takde kot..
hehe
[mandai mandai jer]
apa apa je lah kan...
janji saya dah pun minta maaf..

jum buka buku baru..
buang yg keroh,,ambik yg jernih...
saya juga sedang berusaha melupakan
kejadian kejadian yg susah saya nak terima..
tp bukan melupakannya terus..
ia juga akan menjadi panduan hidup pada masa akan datang..

nanti nak tidur,,
mesti saya teringat balik apa yg saya da buat
tahun 2008 ni...
sekarang ni mmg susah giler nak tido...
jd secara tidak sengaja
apa yg saya da buat sepanjang hari//tahun
akan saya ingat kembali..

kadang kadang blh gelak sorang sorang...
meleleh air mata tak tentu pasal...
aduhaiii..
hidup....hidup....




alamak...
otak dah beku...
lidah dah terkelu..
da tak tahu nak taip apa lagi..
apa apa pun,,
saya nak ucapkan pada rakan rakan
saya di alam maya ni,,
tak kira lah yg jauh ataupun dekat,,

SELAMAT TAHUN BARU 2009

semoga azam atau impian korang bakal tercapai...
untuk mereka yang bakal menduduki SPM tahun hadapan,,
kak irine//kak myra//kak qieqie//kak eyka
dan sapa sapa lagi lah,,
gud luck yer....
saya sentiasa doakan kejayaan rakan rakan saya..
:]


nota lutut:
thanx kak myra and
kak qie2 sudi call saya..
saya amat menghargainye.
lepas ni call lah lagi...
hehe..
nota otak sendiri:meleleh air mata
taip entry ni...teringat result saya
balik..BM 'B'...
arghhhhh...



3 comments:

Purplelito said... Reply to this comment

hyee..happy new year 2009..
start our new year with a lot of joy yea!

- m!ss_yaNa - said... Reply to this comment

slmt thn baru dik.. =]

nur fadhilah said... Reply to this comment

selamat thn baru gak untuk kamoo semua..
:)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License