p.e.r.c.a.y.a ke???? | Blog BudakFadhilah

11.12.08

p.e.r.c.a.y.a ke????

start//8:40pm


saya macam tak percaya yang saya dah
tak makan nasi sampai tiga hari...
agak agak blh ke saya tak makan nasi lagi esok...
kalau blh saya tak nak makan nasi buat selama lamanya...
voleyh ke???
kekkekekekekekeke...

hendak seribu daya,,
tak ndak seribu dalih...

occay cik fadhilah....

untuk membuatkan saya tak ingat pada nasi atau
pun makan,,,
jd saya pun membusykan lah diri dgn memasak,,
baca buku,,,
online,,,
and segala macam bende lagilah saya buat...
masak???
yup...
saya suka memasak ataw buat kek tp saya tak
suka makan apa yang saya masak tu...
heeeeeeeeeee.... :P

td mama tak berapa sihat....
jadi hari ni dgn rajinnya sya lah yang
masak makan tgh hari dibantu oleh dua ekor
beruk kat rumah ni...
kekekkekeke....
kalau dowang dapat baca blog nie,,,,
mampos saya kene marah...
tak pun dowang mogok da tak nak tolong saya
buat apa apa lagi...

tp saya akan pastikan dowang tak akan jumpa blog ni....

ngeee~
:]

cuaca pada malam nie sangat nyaman...
kalu tido best gak nie...
sejuk je......
tp bukan sejuk sbb cuaca,,,,,
sejuk sbb aircond ngan kipas yang saya on...
kekekekkekekekekeke...
:D

2 comments:

nadiyah sadeli said... Reply to this comment

wah!
really?
xmkan nasi.
ana pon ada cuba sekali
tpi cuma 1hari shja bleh than.
huhuhu.. ;D

nur fadhilah said... Reply to this comment

kih3~
kene kuat iman...
heeeeeeeeeeeee.. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License