kesunyian lah. | Blog BudakFadhilah

3.12.08

kesunyian lah.

sunyi...


boring...


bosan....
hari nie yang saya tahu adalah menyebut perkatan perkataan tue sahaja...
bosan giler...
tak taw apa nak buat...
ari ni duk umah jerk...
mamaplakasyikasyikbusytandapaperSPM...
bosan sangat...
rasa macam nak bakar jerk kertas budak budak SPM nie..
hehhehehehheheh....

[hiasan semata mata.. ngee~]

harap harap mama cepat cepat siapkan kerje tu...
dapat plak sekolah yang baik baik..
karangan punyalah panjang berjela...
ayat ayat semuanya bombastik habis....
mmg hevat ar bm dowang nie...

hari nie hanya duk kat rumah dgn habiskan masa membaca
novel yang baru saya beli semalam...
masih tak khatam khatam itu novel...
hahahhahahahaha....
belum ada hati nak habiskan lagi...

hurm...
hari yang sungguh membosankan dalam hidup ku...
nak sekolah balik la...........
bosan duk rumah wat mende yang sama jerk...
tak ada mende yang menarik pun saya rasa masa cuti nie...
rasa macam nak menjerit jerk nak panggil kawan kawan...
nak bg tahu dowang yang saya sedang...
bosan!!!! bosan!!!! bosan!!!!
mana kamoo semua pegi????
tak kan da lupe saya kowt??


harap harap tidak...
windu kamoo semua...


untuk cik dibah:::
dibah,,,,,
bila kamoo mau online nie??
windu nie......

2 comments:

MIRRAH ATIKA said... Reply to this comment

dhilahh yun yunk oi.

tamoa kasik tau org yg mama dhllah tanda paper SPM.
rahsiaaa kerajaan la dhilah :)

mk akk pon pena tanda paper BIOLOGI SPM.
tapi ituu duluuu.
now dah tak.

nur fadhilah said... Reply to this comment

ngeh3~
taw rahsia kerajaan...
ala bukannye sape2 pun baca blog saya nie kak...
hehehehehhe.. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License