Stik dan kentang putar. | Blog BudakFadhilah

21.12.08

Stik dan kentang putar.

start//8:59
ehem...ehem....
malam ni saya online lambat skit sbb memasak
mende alah ni...
apa mende???
namanya stik lada hitam...
ahakss~

[tgk je la stik ni ek..]
[tak de coleslow..]
[malas nak buat]
[leceh]
[makanan ni saya yg buat sorang taw..]
[tak de bantuan..]
[haha]

kenapa tbe tbe saya masak mende ni??
sbb saya teringin lah..
haha..
mcmana blh teringin???
sbb saya tertengok kat tv...

kebetulan kat rumah mmg ada bahan
bahannya...
jd apa lagi...
saya pun peraplah daging tue....
da la masa tue tgh bosan gile vavi...
dak abah dgn mama plak tido je..
biasa lah petang petang ahad...
nak rehat...
haha......
biarkan je la..
haha

dalam kul lapan camtu barulah buat
kentang putarnya..
and masak daging tue..
sedap..

abah:sedap ek kakak buat..lepas ni blh bukak restoran.
saya:*senyum*sedap ea bah???
saya:nanti owang buat lagi..

haha..
kembang jap...
jap ek..
nak kempiskan balik...
ok...

kebetulan masa tue mama buat air [jus durian belanda]..
ermmm...
menyedapkan lagi hidangan saya malam nie..
haha..
durian belanda yg fresh lagi..
baru dipetik kat kebun belakang rumah saya..
hehe..
sangat lemak dan manis rasanya...
hik3~

lepas makan makan saya pun mengonline kan diri nie...
tgk frenster,,
xde pe pe...
tgk myspace,,
lagi lah tak ada apa apa....
bosan la pulak....

teringin nak tgk cite HISTERIA..
tak taw la bile dapat tgk...
besok kene bgn awal awal gak...
nak pi bli buku sekolah la pulak...

oh sekolahku....
kau nantikanlah kedatangan ku..
ahakss~~
haha....

[kat blok ni la kelas saya]
[dan kat blog ni la ada macam macam mende yg berlaku]
[kenangan]
haha..
lawak...
bile ingat balik masa first time masuk sekolah ni...
sudah...sudah..
jgn ingat lagi..
huk3~

4 comments:

fateeniEqa :) said... Reply to this comment

hey hey.

fadhilah bdk smkbr ?

mlka ?

nur fadhilah said... Reply to this comment

yup...
naper??
:)

fateeniEqa :) said... Reply to this comment

uhuh.


ingtt en t'ganuu

kwann dbah ;D

nur fadhilah said... Reply to this comment

ouh..
heeeeeeeeeee.. :)
saya mmg kawan dbah...
tp knal kat alam maya ni la..
ngee~
:D

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License