blergh. | Blog BudakFadhilah

29.12.08

blergh.

start//8:24pm



yup
.. saya tgh berdebar debar giler ni...
takut pun ada...
takut kecewa buat kali kedua...
tak nak menangis lagi sbb kecewa macam dulu...
haisshhhhh...

apa lah agaknye result saya yer...
takut nak memikirkan...
tp saya da buat dgn bersungguh sungguh da...
itu je lah yg saya termampu...

tension gak..
sbb kalau result tak ok atau tak seperti
yg diharapkan mesti mama saya malu...
tu yg susahnya satu sekolah dgn mama ni...
adoooiiiiiiii...

takpe lah...
redha kan jer ye tak kalau dapat result tak ok..
da tue yg mampu saya buat...
apa apa pun tunggu esok...

da dua malam saya tak blh tido...
pukul empat/lima pagi baru rasa nak tido...
risau giler....
hurm....
apa apa je lah..
kalu ok alhamdulillah..
kalu tak da nasib badan...

dan tak lupa gak,,,
korang korang semua jgn la lupa untuk
doakan saya...
semoga result saya spt yg saya harapkan...
aminnnnn...

oh ye...
rasa rasanya belum terlambat lagi untuk saya
ucapkan pada mereka yg seagama dgn saya

..SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH 1430..


Firman Allah S.W.T,
” Sesungguhnya Allah tidak akan merubah
nasib sesuatu kaum, sehingga mereka mengubah keadaan
yg ada pada diri mereka sendiri.
Dan apabila Allah menghendaki keburukan
terhadap sesuatu kaum, maka tidak ada yg dapat menolaknya,
dan sekali-kali tidak ada pelindung bagi mereka selain DIA”
(Surah Al-Ra’du, 11).


jum lah kiter bukak buku baru yerk...
dan hijrah kan lah diri anda dari yg kureng baik ke baik
dan saper saper yg rasa dia tue baik teruskan lah yer...
hehe..

TAKUT!!!!!!!!

3 comments:

faqiha said... Reply to this comment

slm maal hjirah

- m!ss_yaNa - said... Reply to this comment

salam maal hijrah..
dh dpt result bgtaw ek..

nur fadhilah said... Reply to this comment

slm maal hijrah buat kamoo semua...
result akan dibuat liputan secepat mungkin..
ahakss~

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License