Serius aku hangin, gelabah, cuak. | Blog BudakFadhilah

15.2.11

Serius aku hangin, gelabah, cuak.

klik untuk besau.

serius aku hangin kejap.
apa ni ? apa ni ?

kenapa ada pop up ni bila buka blog BBF ni ?
kenapa ?

ada sesiapa yang boleh tolong ?

pleaseeee.

5 comments:

Amiey White said... Reply to this comment

Hari tu amiey kena dekat blog tulis twitterapi , ni rasanya entah =.="""

jom tanya pakar

apisv2 said... Reply to this comment

slm kunjungan
nice blog;)
blog apisv2

AmirahZin said... Reply to this comment

tu la pasal , bila bkk je ada benda jadah ni .. apa benda tu sebenarnya ? tak boleh buang ? :\

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

Amiey White//
errr, nasib baik sekarang dah ok.
cuba buat macam ni;

1)delete dan tambah semua widget atau script yang ada dekat blog amiey satu satu dan tengok script mana yang sebabkan jadi macam tu.

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

apisv2//
thanks singgah my blog.


AmirahZin//
masa benda jadah tu keluar pun saya tak tau apa tu. tapi sekarang dah ok. dah buang dah.

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License