Pelajar tingkatan lima bunuh diri di Melaka | Blog BudakFadhilah

8.2.11

Pelajar tingkatan lima bunuh diri di Melaka

I believe I can fly by Noe-bear18
Flickr.
pergh, balik sekolah je tadi, bukan saya yang balik sekolah lah, tapi adik adik saya dengan mama, dorang kata ada pelajar tingkatan lima SMK Seri Kota, Melaka bunuh diri. pelajar Cina. terjun bangunan doe !

pelajar kelas pertama pulak tu. dorang cakap, dalam pukul 9 pagi tadi pelajar tu terjun bangunan. maknanya, waktu tu waktu pembelajaran. mama kata, pelajar tu terjun dari bangunan tingkat dua !

woahh, i believe i can fly. mungkin pelajar tu mengalami tekanan kut.

update;
semalam berita ni keluar dekat Buletin Utama Tv3. korang boleh usha sini untuk berita penuh. (sini)

15 comments:

Nur Fatin Nabila Zeeyan said... Reply to this comment

nasib baik bukan Islam -_-

Liyana Lunia. said... Reply to this comment

scarynyaaa :( ada berita lagiiii tepat tk dear?

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

Bulan//
tu ah. kalau islam, haisshhh. sedih dengar.


Kak Ynn//
Kak Ynn, lambat reply komen neh. tadi keluar berita dekat tv3. Buletin Utama. T____________T

nur syuhadah said... Reply to this comment

ex skolah 2 mse form6 last year.xsangke.ape motif die suicide? ish3.

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

ouhhh, motif ? errrrr, dalam berita cuma kata dia bunuh diri je. takut woo tengok tempat dia landing dalam berita tadi. errrr, esok esok mungkin baru dapat update cerita tu. :)

Anonymous said... Reply to this comment

budak sebelah rumah aku...

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

WHATTTT ? siapa kau ? cite ahh sikit tentang kes neh. =.='

Amiey White said... Reply to this comment

rasa sebab tekanan belajar ni :|

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

tu ah. rasanya ni kes tekanan kut. errrr.

natalyaa said... Reply to this comment

bekas sekolah akak ke tuh ? Whoa, ngeri.

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

tak lah. akak sekolah lain. tapi akak tau lah sikit tentang sekolah tu. mmg ngeri. tengok dalam berita tempat kejadian pun ngeri tau.

tungkaran hati.blogspot said... Reply to this comment

blog walking....! nice blog to watch out.

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

AHAHA, thanks singgah my blog. :)

Amirez said... Reply to this comment

makin ramai yg membunuh diri sekarang ni kat negara kita. pagi tadi dalam berita radio sorang ibu terjun dari tingkat 10. sebelum tu dia lempar anak dia dulu dari tingkat 6. apa nak jadi dengan negara kita...

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

OMG, baru tau. sampai macam tu sekali. sedih ahh dengar.

T________________T

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License