semua orang nak weyh, | Blog BudakFadhilah

5.11.09

semua orang nak weyh,

start//3:42pm


Ehem, Assalamualaikum. sekarang kepala hotak ni dah rasa ringan sikit. daripada sebelum sebelum ni rasa berat je. macam ada rumah hempap kepala saya. saya memang suka hiperbolakan sesuatu. HEHE


exam, semuanya tak ok bagi saya. entah. saya rasa macam malas gila nak menyenakkan kepala ni. biar je lah. yang dah lepas biar lepas. lebih baik saya bukak buku baru. atau pergi buat apa yang patut. apa apa pun, tinggal lagi satu subjek. addmath je.

erk, sebenarnya saya nak cakap ni, 'memang la semua orang nak diri dia cemerlang, tapi aku rasa macam tak boleh. nak buat macamana ?' dah. tu je sebenarnya yang saya nak sangat cakap.

✝ by Everything and the rest

kalau mama ada, memang saya cakap dengan mama. tiap tiap hari saya cakap bende yang sama. lepas tue kene bebel dengan mama. HAHA. saya kan memang ada masalah tak yakin pada diri sendiri. esok saya kene tadah telinga dengar cikgu membebel tentang kertas kimia. mental dan fizikal sudah berada dalam keadaan yang bersedia.


eeeeeeee, bosan, bosan !! saya benci macamni sebenarnya. T__________T



dah. tutup kisah sedih. ketawa kembali. saya tahu saya gila. HAHA

sepanjang mama tak ada, saya dengan adik adik kene bangun pagi sendiri. heeeeeeee.. abah tue, jam loceng berbunyi dia buat macam tak dengar je. sampai lima minit jam loceng tue memekak. ingat orang tengah dodoikan apa. hik3~

pergi sekolah pun lambat. ni semua sebab kadang kadang siap lambat. biasalahkan orang perempuan. tapi bukan saya. adik saya lah kan. saya pukul lima lebih dah bangun :P


tapi yang bestnya, dapat balik sekolah awal. kalau dengan mama, pukul empat belum tentu sampai rumah. penatnya. sekarang baru saya rasa macamana budak budak sekolah bertolak tolak dekat pintu pagar nak keluar sekolah. dah macam kambing dah saya tengok. saya pun tergolong jugak lah dalam kumpulan tue. HAHA

For those who love sheep by B℮n


'don't make my blood go upstairs'
e'eh tetiba lak. HAHAHA. saya teringat dekat ada sorang cikgu praktikal saya lah. gila kelakar masa dia cakap tue. adoii, buat segan je. 'sorry cikgu. termengutuk, tapi cikgu tak ajar kiteorang pun, kiteorang yang ajar cikgu kan, kan ??' HAHA. saya budak jahat.

dah. bye.

belum lagi, saya nak pesan ni. 'nanti lepas saya dapat result, kalau saya masuk hospital gila, jangan lupa melawat saya yer. nanti terubat juga hati ni..' HAHA


baru bye.

lagi satu, saya ni pelupa lah. jangan lupa klik ads nuffnang saya. sekarang sudah ada empat Buffered Earnings yang sedang berjalan. HAHA

sekarang betul betul bye.

byebye.

p/s:blur.


2 comments:

Ms.Independant said... Reply to this comment

Bukan dak skola je dik.
Klo kat tmpt keje pon.
Mase sampi je sume dh berlari kat pintu.
Hahaha

:P

Fadhilah said... Reply to this comment

Ms.Independant//
HAHA
memang camtu kot kalau kat mana mana pun. :D

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License