random, | Blog BudakFadhilah

28.11.09

random,

start//3:04pm

T________________T

pening. pening.
  • hari raya, macam biasa.
  • saya dah buat keputusan untuk lepaskan subjek akaun. sedih, tapi terpaksa. saya pun tak tahulah.
  • kebosanan tahap maksima.
  • tak sabar nak pergi JB minggu depan.
  • nak keluar tengok wayang, tapi malas. *apemende le aku ni ?
  • baru tahu yang adik saya pun sayang saya. =.='
  • rindu kawan kawan saya. bila nak hang out je, mesti ada halangan. cis,
  • terasa berat badan semakin berkurang. HAHA
  • nak ajak mama pergi shopping. dapat jeans dengan baju pun jadilah, tak dapat KFC pun tak apa sebab tengah on diet. T_______T
  • terasa macam hari yang sama berulang ulang. OMG, menakutkan. T___________T
  • tiap tiap hari tidur lewat, bangun cepat. mata panda pasti akan menyusul.
  • terfikir pasal SPM. =.='
  • dah tak tahu nak cakap apa lagi.
bye.

eh, belum lagi.

adik saya dah besar lah. erk,

teringin nak buat entry pasal budak ni. tapi nantilah. adik saya bukan ramai pun, dua ketul je. :P
adik, oh adik. terasa macam tak betul je hari ni, tercakap pasal adik pulak. T_________T

dah lah.

bye.


p/s:bosan sampai boleh mati kering.
p/s/s:blog dan saya sekarang dilanda kemurungan melampau.


6 comments:

penaberkala said... Reply to this comment

camat ari raya

N. Fadhilah said... Reply to this comment

penaberkala//
selamat hari raya juga. :)

cikTi said... Reply to this comment

hai dik,.
bnyk btol hal ek,.

pepon,,
nice blog,.

N. Fadhilah said... Reply to this comment

cikTi//
hye sys,
thanx singgah my blog. heeeeee,

terima kasih lagi. :D

cik zatil said... Reply to this comment

dear jangan murung2 be hepi taw! n good luck for ur study k!

jom jom g tgok wayang sesama, hilangkan kemurungan itoo..hehe

N. Fadhilah said... Reply to this comment

cik zatil//
thanx. :)

mari, mari. ngee~ :D

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License