konsert (II) | Blog BudakFadhilah

22.11.09

konsert (II)

start//7:54pm


mari lihat video ini. :)

video


video


perggghhhhh,,

azab nak upload video ni.
sila lihat waktu entry ini mula dibuat,
dengan waktu entry ini di-publish.

lama kan ?
kalau ikutkan, ada lagi video yang mahu saya uploadkan.
tapi masa memang terbatas.

jadi, cukuplah dua video ini.
sila abaikan suara orang ketawa atau berbual yer.
serius, itu bukan suara saya. HAHA

video kedua ialah persembahan tribute to MJ.
tue je yang sempat saya rakamkan.
sebab saya malas nak rakam sebab saya nak berseronok
terpekik terlolong. HAHA


erk,
ini entry terakhir mengenai konsert sekolah saya.

ngee~

persembahan video yang pertama tu ialah persembahan
budak tingkatan tiga dan tingkatan empat.
saya enjoy gila dengan persembahan tu.


ok.
itu sahaja.

bye.


p/s:sumpah lama video ni nak upload. taubat dah nak upload
video ni semua. T_______________T


7 comments:

Lady Dyla said... Reply to this comment

skool pon ade konsert... cayalahhh

faqiha said... Reply to this comment

AHAH upload vedio mmg lmbt :D

dianna said... Reply to this comment

gilaa cool that show :)
cuba try upload kat youtube dulu.
then jus embedded masuk sini.

anamusafir87 said... Reply to this comment

salam ziarah f..

Solehah said... Reply to this comment

nampak best..

Fadhilah said... Reply to this comment

Lady Dyla//
a'ah. ada konsert. hik, :P

faqiha//
tau tak pe. lepas ni kaut dekat youtube je video. :P

Fadhilah said... Reply to this comment

sys dianna//
heeee... best kan ?
upload dekat youtube ? malas lah. :P

anamusafir87//
salam ziarah kembali. :)

Solehah//
bukan nampak je. mmg best. HEHE. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License