Ni apesal ni ? | Blog BudakFadhilah

19.4.11

Ni apesal ni ?

Feeling Down by `antty

#deardiary

aaaaa, ni apesal tetiba aku macam down gila ni ? ergh, tak suka lah. rasa macam tak sedap hati je.

aku sebenarnya rasa tak tentu arah bila tengok orang orang lain ada yang dapat offer dah untuk sambung belajar. aku rasa macam aku sorang je yang tak dapat dapat. haha  =.='

kan aku kata, tetiba aku rasa down. tiba tiba ye. rasa macam aku sorang sorang je dekat dunia ni. apesal tah ni. aku pun tak tau. mungkin ni penyakit tiap tiap bulan. aku tak suka ok.

KPLSPM hari tu aku tak dapat. ok, ni macam gembira sikit. bengong kan. kan. kan. nasib baik aku tak dapat. sebab mama dengan abah yang suruh aku isi borang tu. aku pun ikut je lah. bila fikir fikir balik, eh, jadi cikgu tu bukan pilihan aku walaupun untuk subjek yang aku suka gila gila tu (maths). kalau aku dapat tawaran temuduga tu, mesti mama dengan abah beria ia suruh aku pergi juga. haishhhh,

tapi rasa kecewa tu ada lah sikit. mungkin tak ada rezeki. eh, tadi kata gembira sikit ? erk,

yang pasti sekarang, saya rasa sangat sangat sangat sedih secara tiba tiba. feeling down down down.

Feeling Down by Liza Rogers

tawar hati.
hati tawar.

No comments:

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License