Manusia semakin kreatif. | Blog BudakFadhilah

11.4.11

Manusia semakin kreatif.

salam semua.

sekarang ni manusia semuanya makin kretif. kreatif yang agak keterlaluan. kalau kreatif bawa kebaikan kepada semua orang tak apa lah juga. ni bawa kebaikan pada diri sendiri je. heh, tamak. tu lah punca utamananya. mungkin.

well, saya rasa korang pun dah tau kan isu telur tiruan ni. pergh, saya agak, ramai juga yang menjadi pencinta telur sejati ni. siapa tak suka telur kan ? oh, sekarang kita tengah cakap pasal telur ayam, bukan telur lain.  =.='

serius ! telur ayam pun dah ada yang tiruan ok. telur cetak rompak. duhhhh, (aku dah aa selalu makan telur goreng kalau malas nak masak . ishhh)

untuk tahu lebih lanjut tentang telur tiruan ni semua, boleh lah ke blog; http://www.ieyra.com/ dekat ada satu entri tu, akak tu ada terangkan panjang lebar tentang telur tiruan tu. pegi aa selongkar ye.

http://1.bp.blogspot.com/-VxFIrqElW78/TaBFtr8yexI/AAAAAAAABGg/j0x0GPojCBU/s1600/217402_212101658816474_114762221883752_847136_2336156_n.jpg

lepas ni tolong hati hati ye kalau nak makan telur tu. jangan ghairah sangat. telur tiruan tu membawa kesan yang sangat buruk terhadap badan kita.

aaaa, berapa bulan lepas kalau tak silap saya ada juga isu santan tiruan. mak aihhh. santan tiruan pun ada ok. kreatiff betul manusia sekarang. heh, baik lah, susu badan juga yang terbaik. penuh khasiat. eh #tetibe   =.='

apa kata ganti kan santan tu dengan susu cair. lagi sihat. kan.

http://4.bp.blogspot.com/_NTxPUxjK2YI/TTLl_K9TOeI/AAAAAAAABTE/qo67EQt6XTg/s400/coconut-milk%252C%2Bsantan.jpg

kalau vcd cetak rompak, vcd tiruan(eh, ada ke?) macam dah basi sikit isu ni. rasa macam susah nak atasi lagi kan. macam macam cara dah rasanya kerajaan buat. cakap pasal vcd, dah lama gila saya tak beli vcd. semuanya, seduttt sedutt sedut(download). hehe

jadi kreatif memang bagus. bukan memang. tapi sangat bagus. tapi jangan lah sampai kreatif sangat nak buat tiruan tiruan pulak. dosa tauuu ciplak ciplak ni. cuba jadi lagi kreatif dengan cipta benda yang baru. lagi bagus.

lagi ? apa lagi yang ditirunya ea ? ada lagi ke yang saya tak tau ? errrrr,

akhir sekali, moh le kita elakkan diri daripada terjebak dengan segala jadah tiruan tiruan ni. terutama sekali, entri dan blog tiruan. eh, #tetibe lagi.  =.='

bye.

4 comments:

intan.maisarah said... Reply to this comment

lepasni nk try buat kucing tiruan

Nanadd said... Reply to this comment

macam nak kena bantai je siapa yang buat telur tiruan ni Haish -.-

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

intan.maisarah//
hoho, kucing tiruaaan. :D

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

Nanadd//
kan kan. jahat bebenorr. =.='

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License