masih dalam pertimbangan. | Blog BudakFadhilah

26.9.09

masih dalam pertimbangan.

start//9:19pm


The World's Meanest Weighing Scale by dubbie

tittle di atas bukan mengenai berat badan
saya yang dah lama tak ditimbang atau berat
badan siapa siapa ok. HEHE

sebenarnya, saya sedang mempertimbangkan
sesuatu.

saya rasa macam nak tukar url blog.

but, naaahh..
sayang url blog ni.
http://budakfadhilah.blogspot.com


plus plus nanti akan menyusahkan saya jugak an.

TAPI,
kalau saya nak tukar, saya nak tempek
url apa pulak ea.


dah jadi satu kijaan lak nak memikirkan alamat
blog. haisshhh..

Sleepy Chilly Icebat by Photo David

saya pening lah.

tapi, ni soalan pada diri saya,
kenapa perlu saya tukar url blog saya ni kan ?


OMG, susahnya jiwa ni.
pening !! pening !!
*menjerit dengan suara halus.


p/s:otak saya dah berkarat nak buat homewrk.
semua soalan mengambil masa berjam jam
untuk dijawab. TOLONG !


4 comments:

Siti.Khatijah said... Reply to this comment

alamat blog ? jalan batu kampung badak haha xD ok ok , merapu .

Fadhilah said... Reply to this comment

siti//
hehe. memain pulak dia ni. :D

Lisa said... Reply to this comment

Hiks.

Tukar?
Erm tayahlah nanti peminat lari.
Haha..

Kalau nak tukar gak,letak lah blog remajafadhilah.blogspot.com.

;P

Fadhilah said... Reply to this comment

lisa//
hehe

wah, remaja gitu.
erk, entah lah.
tengah fikir fikir lagi.

btw, terima kasih atas cadangan kamu itu. :)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License