idea please ? | Blog BudakFadhilah

24.9.09

idea please ?

start//10:23pm

ngeng~!

malam malam macam ni saya terasa
macam nak meroyan. HAHA
nak lempang orang.
sesuka hati saya je nak lempang orang. :P

#99: hardly hanging in there... by assbach


hari ni ex-student mama datang rumah.
baru nak keluar, dah tak jadi.

lepas tue kawan kawan adik pulak datang.
tak boleh keluar lagi.

bosan gila ni..

rindu pada kawan kawan.
rindu kerusi meja sekolah. HAHA
saya tipu !

homework tak siap lagi.
berlambak lambak kerje rumah.
cikgu ni memang tak bertimbang berat rasa betul.

cikgu sedap je raya,
student kene buat homework.

erk, kalau ada cikgu saya TERbaca blog ni.
matilah nanti. HEHE

berbalik kepada keinginan saya tadi.
serius ni, saya nak lempang orang. HAHA
sape sudi pinjamkan muka ? erk,


ada kereta terbenam dekat parit depan rumah saya.
kesian. saya hanya mampu lihat. lihat. dan lihat.
HAHA. gila kejam.

2578-lada - car splashing water on road (Bulgaria) by loupiote (Old Skool)

sape suh sengal sangat tak lock kereta lepastu,
drive sambil bawa budak,
lepastue budak tue terbukak pintu dan nak jatuh,
lepastue dia panik,
lepastue dia tertekan minyak,
lepastue dia dapat sambut budak tue,
lepas tue kereta dia masuk parit. HAHA

berapa banyak LEPASTUE la.

dah lah.
malas nak story panjang.
tutup kedai.

byebye

p/s:otak dan jam nenas !


2 comments:

Lisa said... Reply to this comment

Yeah !

Homwek ingat lagi OK

nur fadhilah said... Reply to this comment

Lisa//
mestilah ingat.

kang kalau lupakan, merajuk pulak homework tu. hehe

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License