bermula seperti biasa. | Blog BudakFadhilah

28.9.09

bermula seperti biasa.

start//5:41pm

ok. ok.

kepenatan dan kesedapan.
wakakkakakkakaka..

I Feel Better Than James Brown by Kozology (away here and there ;-)

akhirnya saya dapat pujuk mama untuk melantak.
mmmmuahhh.. sayang mama ! :P

sekolah berjalan seperti hari hari biasa.
tiada yang menarik.
kecuali tidur.

saya masih diulit mimpi yang sangat indah ye.
harap maklum.

tiada siapa yang dapat kejutkan saya,
kecuali saya sedar diri.

tunggulah lagi dua atau tiga hari.
baru saya sedar diri kut.

final exam !
dua minggu lebih daripada sekarang.
OMG, terseksalah jiwa dan batinku.
terseksalah jiwa dan ragaku.
tolong !

ceyyttt, tak da nye orang mati jawab exam.
HEHE


tersentak seketika apabila mendengar tentang
kematian anak murid mama.
sebab demam panas kut.
dan yang paling kesian,
pagi raya dia dah tiada.
dalam tidur dia meninggalkan dunia.

ngeng~!
walaupun saya tak berapa kenal kakak tue,
saya tetap rasa kesian dengan family dia.
AL-FATIHAH

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

saya takut lah nak jawab paper tiga yang tak
pernah saya jawab untuk subjek pure sn nie.
apa agaknya yang saya nak jawab nanti ?

tak nak ada warna merah lagi.
tak nak ada 9G lagi.
sedih gila tengok slip result kalau wujud 9G tue.

saya ni memang poyo gila.
but, saya peduli apakan. HEHE.

ayat tergantung ok.

byebye


p/s:tadi cikgu masuk kelas dengan cuaca cedung.
tak puas raya lagi kut. HAHA

p/s/s:cedung = cerah + mendung !


2 comments:

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said... Reply to this comment

G0odluck f0r ur exam dear...

Al-Fatihah bt arwah & keluarga....

cedung? wah...istilah baru tuh! lam kamus dewan p0wn xde ag.

Fadhilah said... Reply to this comment

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥//
terima kasih.

itu istilah yang dicipta dengan sesuka hati. HEHE. :D

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License