gatal. | Blog BudakFadhilah

4.9.09

gatal.

start//11:16pm


lagi sekali.
tittle di atas tak ada kene mengena dengan
isi entry yang cinonet ni ok.

huk3~
sebelum tue,
hye.

sekarang saya garu kepala jer tengok orang
berperang dalam blog.

ouh,
sangat menakutkan jika berlaku salah faham
antara blogger yea.


ada ada masa,
kita akan menghadapi juga.

apa apa pun,
kene tenang dan sabar.
tak payah nak melulu maki hamun. *smile [=
saya tahu, cakap memang senang.

apa apa pun lagi,
biarlah kita buat sesuatu itu dengan hasil titik
air mata peluh kita ok.
tak ada maknanya kalau kita asyik buat sesuatu
yang orang lain buat.

kalau kita buat sendiri lagi puas hati.
betul tak ? betul tak ?

erm,
saya ni buat je entry macam ni.

entah entah ada orang jugak tak puas hati
dengan saya. HEHE
mana lah saya tahu kan...

secara langsung atau tak langsung,
saya TER-buat apa yang orang lain menyampah.

kalau tak puas hati, jum kita bersemuka
di dunia maya yang kecil ni ye. :P

saya sudah merepek.

tengok video ni.
best.
saya suka.



byebye.


p/s:selamat meneruskan puasa lagi.


2 comments:

hanny nadia said... Reply to this comment

oh ya , betul .
selesai an secara baik sudeyy ;DD

nur fadhilah said... Reply to this comment

hanny nadia//
betul tu betul. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License