Rindu Setengah Mati | Blog BudakFadhilah

29.1.11

Rindu Setengah Mati




D'Masiv ft Kevin Aprilio - Rindu Setengah Mati

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…


lirik; sumber

sekarang neh layan sinetron Kejora dan Bintang pulak. Lepas sinetron Bukan Diriku yang macam tak ada jalan cerita dan tak ada motif(sebab tu habis awal) tu, sinetron Kejora dan Bintang pulak ditayangkan.

episod yang awal awal neh je dah buat air mata dan air hingus(heh, memang selsema pun lah) neh meleleh. kui kui kui.

jalan cerita macam dah boleh agak je. biasa lah kan sinetron sinetron ni. semua jalan cerita hampir sama. mula mula kaya, bahagia, sempurna, lepas tu muflis,  lepas tu mesti ada mak tiri dan kakak tiri, lepas tu, lepas tu kene halau, lepas tu duduk dekat rumah sewa murah, lepas tu kene rompak(apa punya bodoh tayang tayang duit dekat jalanan), lepas tu, korang pun boleh sambung sendiri kannn. HAHA

eh, kalau dah boleh agak jalan cerita tu, pasai apa layan lagi cerita tu ? HEHE, nak sedapkan hati, 'cite ni mesti ada lain sikit jalan cerita dia. mula mula je kut sama.' duhhhh. tapi lagi bagus apa daripada buat taik mata je. otak saya neh berjalan jugak bila tengok sinetron tu. fine, tak ada faedah pun tengok sinetron ni semua.

niat dekat hati nak letak video lagu setengah mati je. ni dah meleret leret pulak siap nak bagi komen bagai pasal sinetron Kejora dan Bintang ni. apalahhh.

demam tak baik baik lagi. dah empat hari. pening lahhh.

eh korang, saya rasa kan, bapak Kejora dan Bintang tu sebenarnya tak mati lagi lah. yang mati tu orang yang beli jam tangan yang bapak Kejora gadaikan. ye ke ?

3 comments:

Wan Gerrard said... Reply to this comment

owh tak layan sinetron sangaat..tp xbest la hero mati :P

Anonymous said... Reply to this comment

nice blog...! visit me.

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

Wan Gerrard//
tau tak pe. macam jalan cerita pun terus mati sebab hero dah mati. HAHA :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License