ini perasaan apa entah. | Blog BudakFadhilah

22.1.11

ini perasaan apa entah.

No te calles!!!!!! Do not keep silent about you!!!!!! by KeliPeli
Flickr.
phewwww, saya tak tahu perasaan apa ni. macam berat je. rasa macam sesuatu nak jadi. tak tentu arah. kelam kabut. kacau bilau. lonely.

tengok entry entry yang lepas pun macam orang gila je. kecap aku kau, kejap saya awak, peninglah ! mungkin akan terus berlarutan macam tu. mengikut perasaan. tolong biasakan(bajet ada orang baca blog budak budak neh !).

idea untuk buat entry memang banyak dekat kepala hotak ni. tapi, perasaan' tu, perasaan tu datang tiba tiba. heh,

dengan perasaan yang datang tu, teringat ayat ada blogger tu. 'jangan paksa diri untuk blogging atau buat entry kalau tak mampu, kalau tak semuanya akan jadi sampah !'. lebih kurang macam tu lah ayat dia.

rasa macam nak senyap sekejap.

bye.

5 comments:

raudhah said... Reply to this comment

salam..tahniah, anda ditag

http://anaraudhah.blogspot.com/2011/01/lovely-awards-from-dya.htm

z.u.n.a.i.d.a said... Reply to this comment

same goes to me!huhuhuhuhu

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

raudhah//
thankss.



z.u.n.a.i.d.a//

:)

Alynn Notnot said... Reply to this comment

aku pun susah nak cari idea blogging.

kalau ada idea baru aku tulis post.

kalau tak aku bw je ;)


Datang sini korek hidung! "This is my story".

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

hehe, samalh. blogwalking je. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License