sekolah ohh sekolah.. | Blog BudakFadhilah

3.1.09

sekolah ohh sekolah..

start//8:31pm

haissshh...
perkataan sekolah mula menghantui diri saya...
sebenarnya mood sekolah belum wujud
dalam diri saya lagi...
sangat malas//menyampah//takut
nak pi sekolah...

tak tahu kenapa..
tp itulah yg saya hadapi sekarang...
dua hari terakhir cuti sekolah ni saya gunakan
dgn sebaik mungkin..
apa maksud saya??
ye...
saya berehat dan tidur sahaja..
hehe

tp itulah yg saya lakukan siang tadi...
buku buku sekolah semua da ada dalam beg..
sebenarnye nak gi sekolah
jumpa kawan...
tp.......
tulah,,macam yg saya cakap td...
penat//malas//bosan//menyampah
mungkin dah mula muak dgn tugas saya sebagai
seorg pengawas...

tp tugas saya as pengawas bukannye berat pun..
saya hanya seorang juru audit semasa dalam badan
pengawas...
tak pun saya dah mula menyampah bila ingat
balik budak budak pengawas yg asyik mengendeng
dgn cikgu untuk dapatkan jawatan...
entah....


apa apa pun....
perasaan saya ttg sekolah bukanlah tujuan utama
entry ni wujud....

saya sekarang sedang keliru...
nak ambik kelas sn atau kelas akaun..
kalau mama,,,
mama suh saya ambik kelas sn then ambik sub
tambahan akaun...
blh ke saya???
ntah...
kalau abah,,
abah kata ambik kelas sn...

then,,
tanya pendapat dgn org yg rapat dgn saya,,,
dia suh ambik kelas akaun...
alasannya sbb saya ni tak yakin dgn subjek sains..
dia tak nak nanti saya susah susah study subjek sains ni..
ye ker???

ntah...
saya minat akaun..
tp tulah...
mama suh ambik kelas sains gak...
arghhh...
keliru...keliru.....

mana satu ek???
kalau biar pihak sekolah yg tentukan,,,
da tentu tentu saya kene campak dalam kelas sains...

subjek sains adalah subjek yg paling saya tak yakin...
dan
subjek sejarah adalah subjek yg paling saya tak suka...
dan
saya juga minat gila math...
suka kira kira...
ahaksss~

jd apa patut saya buat ek???
hati saya plak berkata kata...[apa apa nta ayat]
ikut kata mama...
tp...
blh ke saya????
sanggup ke saya????

ntah...
tunggulah nanti da naik sekolah....


4 comments:

Purplelito said... Reply to this comment

fadhilah..better awk ikut minat awk..^^

nur fadhilah said... Reply to this comment

ntah la...
tak tahu lagi...
minat tu satu..
tp kelas akaun tue cam hampeh gak...
entah..
:P

MIRRAH ATIKA said... Reply to this comment

fadhilah,
better ikot ape yg dhilah bole buat & mampu.
jgn ikot ape yg parents dilah ckp.
sbb skrang nih,kite yg akn stdy & kite yg akn hadapi sume cabaran bukan mereka.

akk ckp la kan,
if dhilah tak confident dgn kelas sc,better jgn amek.
kelas sc susahh uh.but akan senang if u strugle betol betol.
akk ni pon mcm na maty je amek kelas sc cz akk ni maen je keje.

dhilahhh,
ikot kata hati.amek ap yg dhilah minat.
if dhilah lebih suka aliran account,
better amek.jg hirau ape yg org nak ckp.
kite nih hidup ni mcam air pasang & surut.

nur fadhilah said... Reply to this comment

thanx kak sbb sudi bg tahu apa yg patut...
nanti da naik sekolah tgk lah cmana..
tp dhilahh rasa,,
dhilahh akan ambik sc kot...
kalau org lain blh buat saya pun blh buat..
saya akan cuba sedaya upaya saya..
hehe..
btw,,
doakan saya yup..
thanx..
:)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License