aku!!!!!!! | Blog BudakFadhilah

28.1.09

aku!!!!!!!

start//1:59pm


aku tension lah!!!!!!!!
keje sekolah addmath sangat pening...
aku rasa aku da dapat jawapan...

tp!!!!

bila tgk jawapan yg betul salah pulak...
aku bengang gile...

tp aku suka buat addmath ni...

tension...tension...

ni lah masalah aku...
kalau aku da dapat jawapan tapi salah,,
aku rasa macam nak kiamat je...
nyiahahahahaha...
bangang..

da bengong jadinya aku nie....
byk gile lagi homework tak siap...

sejarah nota bab satu dengan dua...
nota biology bab satu dan dua..
latihan fizik...
latihan math mod...
nota agama..

buku log tak siap lagi...
carta kelab pun tak siap lagi...
alamak......

penat seyh...
dpd pagi sampai sekarang ni aku asyik buat
addmath tapi tak siap siap...

ada sape sape sudi bantu aku???



2 comments:

Irine Nadia MaRceLLo said... Reply to this comment

hik2..add math mmg cenggituhh..ngeeeeeeee

nur fadhilah said... Reply to this comment

mmg cenggituhh betul lah...
hik3~
fenin..

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License