ntah,saya pun tak tahu... | Blog BudakFadhilah

30.1.09

ntah,saya pun tak tahu...

start//8:47pm


ahhhh,,,,
bingung..

kepala saya rasa macam nak meletop sekarang ni...


akhirnya siap gak nota sejarah bab satu..
bab satu sahaja okeyh...
bab dua belum lagi...


essay tak siap lagi...
nota agama tak siap lagi...

pening...pening...

sehari suntuk saya duduk kat rumah siapkan nota
sejarah yang panjang berjela tue...
tak keluar g mana mana pun..
lagipun sekarang nie mmg tak ada mood nak
bersuka ria...

kenapa perlu adanya kerja sekolah???
cuba korang semua bg tahu saya..
saya tak faham lah...
kalau dah kata cuti,,,
cuti je lah...
hehe
ni tidak,,
payah ada kerje sekolah pulak...
nnnyampahhh betul...



akhirnya buku log puteri islam saya sudah siap..
tapi baru lima peratus...
haha
lima peratus jer...
ok lah tu kan...

menyilau habis warna buku tu...
P.I.N.K
tu lah warna buku log puteri islam...
haha

masa balut buku tue teringat kat kak irine...
kak irine kan peminat fanatik no satu warna pink...
hehe

tgk lah hasilnya...
hehe
mmg tak ada kerje langsung...

esok,,,
saya ingat,,saya nak siapkan homework saya..
tu pun kalau blh la...

nak siapkan semuanya...

ni la padahnya,,
asyik tangguh tangguh kerje..
padan muka...

apa apa pun,,
...............................
..............................
....................................
................................
............................
.................................
...............................
......................................
.................................





.......................................



ntah la,saya pun tak tahu...


nota kecik:otak saya sedang
bercelaru masa taip entry ni..
saya bingung dan rindu pada
seseorang...
ye,,
ni lah kenyataannaya..






2 comments:

R A I H A N said... Reply to this comment

demi mase
awk siyapkan keje cpt
nanti mnyesal
sy dtg mmberi pesanan
wee ha

=PP

nur fadhilah said... Reply to this comment

raihan-heeeeeee...terima kasih atas pesananmu..hik3~

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License