ku merindui... | Blog BudakFadhilah

25.1.09

ku merindui...

start//8:47pm


saya merindui dia...
[hanis]

dan
dia juga...
[farahin]


mereka lah teman saya tika suka dan duka...
dua dua dah tinggalkan saya...
dua dua g sekolah yang sama lak tue..
haha

kebetulan..

hanis baru beberapa minggu pindah sekolah...
dan farahin lak da lbh tiga tahun saya tak
bersekolah sama dengan dia...

tapi saya dan dia masih berhubung...
bertanya khabar..
tanya pasal kawan kawan lama..
gosip gosip di sekolah kami..
haha
tanya itu dan ini...
macam macam lagilah...

rindunya nak duk borak borak sama dengan dia...

hanis pun sama..
pergi tanpa jumpa saya dahulu...
tak sempat katanya...
betul atau tidak,,,
saya pun tak tahu...
hehe

kalau la dorang baca blog ni...
[tapi saya rasa tak..]
[sbb blog ini rasia..]
[haha]


saya cuma nak bg tahu,,,,
aku sayang korang...
jgn lupakan aku sudah...


waaaaaaaaaaaaaa....
sedih nya...


nota kepala:saya juga sayang
kawan kawan yg bersama saya
sekarang ini...harap korang
begitu juga...


tambahan:entry ini menyatakan
apa yang terpendam di hati saya...


4 comments:

~honey_nurhaliza~ said... Reply to this comment

dik,dlm dunia ni susah sgt nk jmpe sahabat yg sama2 ketawa n sama2 nangis ngan kita...bg akak,husand n anak2 la yg boleh ketawa n nangis sama2...so concluson nya,kawen la cepatt..ahhahahah..:)

nur fadhilah said... Reply to this comment

wahahahhahha..
lama lgi tu kak oii...
hehe..
akan ku engat nasihat mu itu..
hak3~

Irine Nadia MaRceLLo said... Reply to this comment

tetibe terindu ngn kawan2 lama akk:(

nur fadhilah said... Reply to this comment

terindu???
hik3~
walau macamana rapat pun kita dgn kawan kiter tue,,
mesti ada perpisahan..
waaaaaaaa,,,,
sedihnya..
:(

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License