khamis.. | Blog BudakFadhilah

8.1.09

khamis..

start//4:23pm


yahoooo...
ari ni dah hari khamis...
tak sabar nak tunggu hari sabtu..
haha
tak nak g sekolah...

pada waktu sekarang saya masih menyesuaikan
diri kat dalam kelas 4A yg perasan bagus tue...
[hengat aku nak sangat masuk kelas ni???]
kene paksa taw..

hehe
kerja sekolah dah mula berlambak lambak...
tiap tiap hari balik petang..
penat nye..
ya ampunnnnn...
tp nak buat cmana...

dah nama pun sekolah...
mesti lah penat...

ahhhhhhhh...
rindunya dengan kawan kawan saya yang dulu..
budak budak Muzik..
semua da berpecah..
pindah sekolah la,,pindah kelas la,,
nta mana mana lagi lah dowang tercampak..
saya pun tak tahu...

tugas sebagai seorang pengawas makin lama
makin ringan..
kalau kene tegur tue,,
buat buat tak faham sudah...
lalallalalalalal~~~

dan saya juga sudah jarang ber'online..
nanti mama marah..
hik3~
patuh pada arahan tue...

tp kadang kadang curi curi online gak...
hehe
bosan taw kalau tak ada internet ni...

setakat ni,,,,,
subjek subjek yg ada dalam aliran sains
ni saya masih blh terima..
harap harap sampai lepas SPM lah saya blh
terima pelajaran pelajaran ni dgn senang..
tak nak nanti saya menyesal dikemudian hari...

sekarang ni saya lebih banyak memerhati dan
meneliti dpd berkata kata...
ye la...
da nama pun sorang sorang..
nak cakap dgn budak lain pun bukannya ada topik...
lagi lagi dorang ni talam dua muka..
susah nanti kalau terlepas cakap..

dan lepas dengar mama berleter malam tadi,,
nampaknya saya kene lah terima...
tetap dekat kelas tue...
blaja sorang sorang pun tak apa..
asalkan saya belajar dan kejar cita cita saya...

dah tak nak bazir air mata sbb tak suka dgn
environment yang baru nih..
nak tak nak saya kene hadapinya gak..
haha

kadang kadang rasa macam bodoh gak,,
sbb pasal mende nih pon saya blh down...
tp tu lah saya...
saya ni mmg macamni sikit...
ngada ngada ke???
eh...
tak lah...

saya bukan ngada ngada.......
saya cuma cerewet//cengeng dan saya susah nak
sesuaikan diri dgn suasana baru....
kawan kawan saya pun tak ada lah ramai mana...
saya ni mcm anti sosial skit...
hehe

suasana baru???
yep..
suasana baru di mana apabila mereka
yang tak pernah sekelas dgn budak
bukan Melayu selama tiga tahun,,
budak perempuanlah terutamanya,,
tiba tiba satu kelas dengan pelbagai
kaum lain[cina,,india]..
dorang ni kecoh nak mampos...
menyampah...

tak biasa satu kelas dgn budak budak cina,,
pastu nak marah marah...
'ko hengat dorang senyap jer???'
'dorang pun ada mulot la..'

saya bukannya nak menyebelahi
budak budak cina
ataw india...
saya ni org Melayu..
tp saya tak senang dgn sikap
budak budak perempuan tue...

mereka ni tak open minded langsung..
bila org nak menjawab apa yang cikgu tanya,,
dorang kutuk kutuk belakang..
'ek eleh,,ko tak taw...diam diam sudahlah..'
'org nak jawab pun ko nak marah???'
kalau tak suka,,pi blaja kat sorang sorang!!

haha
mesti korang korang yang baca apa yg saya
taip ni tak faham...
tak pe lah...
biar saya sorang je yg paham..
hehe


nota otak:lama lama saya
mesti blh biasakan diri
dgn keadaan yg macamni..
chaiiyokkk!!!chaiiyok!!!


2 comments:

~`nAnie~ said... Reply to this comment

yes
dilah boleh sesuaikn diri
dilah kn kuat

nur fadhilah said... Reply to this comment

hahaha..
harap harap la..
:)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License