Walaupun, | Blog BudakFadhilah

16.5.11

Walaupun,


#deardiary

kedengaran bodoh,

walaupun hati ni tak tahu betul atau tak dengan keputusan ni, persedian perlu juga buat. nak tak nak kan aku kena pergi juga.

tau tak, kerana ni semua aku boleh demam, sakit kepala semua. heh,

tau tak, kerana ni semua kawan kawan aku ada yang demam juga. heh,

bila masa masa semua nak berpisah teruskan perjalanan masing masing, boleh pulak kan ada yang buat hal. tolonglah faham keadaan orang lain jugak. susah lah kalau macam ni. tu ke namanya kawan kalau tak boleh faham keadaan kawan sendiri.

mak bapak aku tak sama macam mak bapak korang.

nak hang out pun boleh jadi masalah. boleh ada salah faham. boleh nak sindir sindir. dengan aku kau keluarkan lah sindir sindir kau tu. dengan aku kau bagi lah aku kata kata pedas kau tu. sebab kau tau kan aku tak kan melawan. sebab aku nak berpisah dengan korang dengan hati yang senang. tapi sekarang jadi macam ni.

kalau dengan dia, memang mati lah kan kau kena sembur balik. tapi tak dengan aku, mungkin. bukan nak bajet angel atau apa, tapi memang aku malas nak sembur sembur ni. andd, haah. betul lah tu. aku takut. *bodoh

masalah aku, semua benda nak masuk kepala hotak. perkara remeh pun boleh sesakkan kepala aku tau. tu lah kelemahan aku. mama selalu marah bila perkara yang sepatutnya aku tak payah ambil pusing, tapi aku sibuk sibuk nak fikir. ish,

alah, apa nak jadi pun, jadi lah kan. kita rempuh je.

mulut kata lain, hati kata lain.

No comments:

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License