Kejutan | Blog BudakFadhilah

26.5.11

Kejutan

I need MAMA.

dah seminggu aku tak pelok mama.

dah seminggu aku tak ciom mama.

dah semingggu aku tak tengok muka mama.

dah seminggu aku tak kena marah dengan mama.

dah seminggu aku tak makan masakan mama.

dah seminggu aku tak tidur dengan mama.

dah seminggu aku tak naik kereta dengan mama.

dah seminggu aku tak gelak dengan mama.

dah seminggu aku tak ciom mama.

dah seminggu aku tak pelok mama.

dah seminggu aku tak ciom mama.

dah seminggu aku tak pelok mama.

dah seminggu aku tak ciom mama.

dah seminggu aku tak pelok mama.

aku nak sangat pelok ciom mama. bau wangi mama.

i need mama so much.

2 comments:

ceritanadiah said... Reply to this comment

biasa lah bila dah berjauhan kann .
mesti rinduu .

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

rindu sangat sangat. tak pernah berjauhan pun. tu jadi macam ni.

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License