Sistem berantai. | Blog BudakFadhilah

5.5.11

Sistem berantai.

salam.


cuba perhatikan rantaian di bawah ;

saya = aku = i = me =... (dah tak tau lagi)

rantaian di atas semuanya akan memberi makna yang sama pada akhirnya. dari sekarang, saya akan menggunakan mana mana perkataan di atas sebagai kata ganti nama diri bila menghasilkan apa apa entri. mungkin berlandaskan mood saya ketika menghasilkan entri itu. mungkin.

mungkin juga dalam satu entri akan ada kesemua perkataan yang berantai tu. heh, berkecamuk hape kepala hotak kau ?  =.='

entri #deardiary memang akan ada je. kalau datang mood nak buat entri macam tu, saya buat ah. macam tak ada kene mengena je.

sebenarnya, saya pun tak tau apa motif buat entri ni. hati masih berasa tak tenang lagi.

lebih lebih lagi, esok keputusan UPU tu akan keluar.

doakan saya. bye.

No comments:

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License