Roti jala. | Blog BudakFadhilah

27.8.09

Roti jala.

start//8:56pm


ehem, ehem.
hari ni dah enam hari kita perpuasa.

semalam saya jalan jalan kat blog kak ynaa.
saya lihat entry berbuka puasa dia.
sangat menggiurkan ok. HAHA

erk,
..
..
..
..
..
..
..


tak de apa apa.

saya pun teringin jagak nak makan roti jala tue.
lepas tue,
'mama,, esok buat roti jala nak ?'
'orait'
HAHA

mesej saya dibalas.
saya mesej mama jer,
sebab masa tue mama dah ada dalam bilik. HEHE
masa untuk beradu la katakan. :P

hari ni, petang tadi,
saya pun buatlah roti jala tue.

lihatlah yer,
kak ynaa, jemput lihat...

jangan pekat sangat. nanti tersumbat.



ni air tangan saya yer. kuali panas jer, terus saya buat.

ni mama yang buat. HEHE

banyak. bg jiran pun ok.

diharuskan makan dengan kari ayam sedap. :P


emmmmmmmmm...
masih terasa keenakan nya. HAHA

selain roti jala ni,
mama buat gerang asam daging, ikan tiga rasa.
makan dengan nasi. wajib ada kicap merah. (:

kenyang. tak larat nak sumbat banyak banyak.
makan sikit jer. kata nak kurus. =.='

kuih pun saya tak makan. kenyang lah.
makan banyak banyak masa berbuka tak elok yer.

dah lah.
nak tutup cerita pasal makanan.



hari ni birthday abah.
SELAMAT HARI JADI ABAH.
abah dah tua.

hari jadi yang ke-47.
semoga abah sentiasa sihat dan blablablabla.

panjang ucapan saya.
biar abah je lah tahu apa saya cakap.

hadiah pun,
biar abah jer tahu apa yang kteorang adik
beradik ngan mama bagi. HAHA
*senyummmmmmmmmmmmmmm


tak lupa jugak,

MERDEKA !!

eh, tiba tiba jer.

tak sabar tunggu 31OGOS.

byebye

p/s:ni last entry untuk bulan ni. dah 15 la. tunggu bulan depan ok.


6 comments:

YnaaOhYnaa said... Reply to this comment

wah xleh jadik nie..!!!! roti berjala..! akak kalah! =(

hahahahaha

nur fadhilah said... Reply to this comment

kak ynaa//
HAHA
berjala ker ? sikit lah kut.
tak per. tak per.
belajar lagi.
tingkatkan usaha.. :P

aDIBAh said... Reply to this comment

eh dhilah.
dbah nak!
fav dbah tuhh.
bulan pose neh masih tidak berpeluang tuk menjamah roti jala.
ngehehe:)

nur fadhilah said... Reply to this comment

adibah//
nanti dhilah poskan ea.
senang senang turun melaka.
dhilah buat banyak banyak.
HEHE :P

chipsmore said... Reply to this comment

happy befday to ur dad...n epi independent day ;)

nur fadhilah said... Reply to this comment

chipsmore //
thanx.. (:

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License