kad hari jadi. | Blog BudakFadhilah

6.8.09

kad hari jadi.

start//4:44pm


penatnya sekolah. hari ni mood, agak kurang manis. mungkin dah sedap bercuti sampai seminggu. kelas pun sunyi sebab ramai tak datang. ramai gak kawan kawan yang sakit. kesian~~

berbalik kepada kad hari jadi. masa birthday saya tiga minggu yang lalu, saya dapat kad. kad daripada kawan yer. warna dia hijau. eeeeeeee.. saya tak suka hijau. kad buatan sendiri yer.

walaupun saya tak suka rupa kad tue, tapi saya suka isi kad tue. banyak kali tau saya baca. tak panjang pun isi kad tue. pendek jer.

" ada masa kita perlu menangis, agar kita tahu dunia ini bukan hanya untuk ketawa. ada masa kita perlu ketawa, agar kita tahu betapa bernilainya setitis air mata........... ada masa kita perlu ada seorang teman agar kita tidak kesunyian tetapi ada masa, kesunyian itu membuat kita tidak akan pernah lupa betapa bernilainya seorang teman. "

[kad hijau]

hehe. tu je lah yang saya nak cakap pasal kad tue. tak ada apa apa lagi. tengok gambar yang saya tempek kat bawah ni pulak. :P

[klik untuk tumbesaran]


jerebu yang sangat teruk. naaaahh~~ tak jelas sangat lah. snap picture ni pukul tujuh pagi. sebelum pergi sekolah. heeeeee..


p/s:cikgu cakap ada sekolah ganti. cuti raya mungkin dipendekkan. WTF !!


No comments:

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License