nak mati sangat ke ? | Blog BudakFadhilah

10.8.09

nak mati sangat ke ?

start//4:13pm


penat nyer sekolah.
sakit sakit kepala yang amat,
saya pergi jugak sekolah.

masa kat sekolah tadi,
ada kes.

ada kakak form 123456 meroyan kut.
hehe. entah lah.
yang saya tahu, dia menangis, melalak,
bawak pisau ke gunting masuk dalam toilet.

dia kunci pintu toilet.
meraung. dia buat apa agaknya erk ?


ada lah tue masalah dia.
mungkin masalah teman lelaki.
siapa tahu.

Couple in Love #2 by pbeens


tapi tak kan lah sebab masalah pelajaran
sampai dia nak buat cam tu ek.
tak mungkin. tak mungkin. haha
kalau ye pun, fuyooooo, mmg hevat.

ish,
apalah. mungkin dia nak hiris tangan dia kut.
semua cikgu pujuk dia.
tapi saya tak tahu lah apa kesudahannya.
haha

Thoughts Of Suicide by idolumvisions


esok kut saya tahu apa yang jadi seterusnya..

apa apa pun,
tak payahlah sampai nak menyusahkan orang lain.

sebab dia jer, cikgu kene tinggalkan kelas
untuk pujuk dia.
sebab dia jugak, semua kawan kawan dia
tak dapat teruskan pelajaran.

tak patut. tak patut.
lain kali,
kalau nak buat macam tue,
tunggu lepas keluar dari sekolah.
nak hiris lengan ke, nadi ke, leher ke,
suka hati... :P

tak baik saya cakap macamni.

ermmmm,
saya pun pernah mengalamai situasi ni.
susah tau nak pujuk orang yang dah
hilang akal kejap ni.
nak pujuk dia,
hampir satu jam lebih.
tak ke menyusahkan tue ?

apa apa je lah.


konklusinya,

sebelum nak buat sesuatu,
fikirkan akibatnya kepada diri sendiri dan
orang yang tersayang.


p/s:pening saya fikir nak buat entry apa.


2 comments:

。。・゚★゚。。Oh-So-Lovelisa。。・゚★゚。。 said... Reply to this comment

HAHA.betul tuh.Law nak mati pun cam janganlah nyusahkan org ryte?Ish Ish.Org melayu ke yunk?

nur fadhilah said... Reply to this comment

yes. yes. nyusahkan orang jer..
org melayu meyh. org lain tak de manenya nak wat kerje camni. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License