puasa ketiga. | Blog BudakFadhilah

24.8.09

puasa ketiga.

start//8:50pm



hari ni berjalan seperti biasa.
terasa penat.
sebab daripada tengah hari tolong mama
menyibuk dekat dapur. HEHE

hari ni makan nasi dengan lauk.
cuma, ditambah dengan kuih epok epok.
dan kuih bazaar yang tak sedap ++ hampeh.
tak nak beli lagi !

erm,

tengok lah sendiri pic dekat bawah ni.
saya malas nak cite banyak banyak.
*senyum terpaksa.





leceh gila nak menggentel mende ni.
dah lah kene buat sorang sorang.

tak pe.
sabar je lah.
masuk perut saya gak.

esok nak masak kuih apa pulak ea ?
tunggu lah esok.
kalau ada,
saya tunjuk. (:

esok pagi sampai tengah hari mama keluar.
kene pergi buat exam.
tinggal lagi dekat rumah.
nampaknya, lambat sikit masak esok.

erm,
tiba tiba tekak kempunan mende alah ni.


sedapnya.
kembang tekak. HEHE


ok.
malas nak berpura pura.

saya tak tahu kenapa tiba tiba bila saya lihat
sesuatu*tak dapat dinyatakan,
saya terasa hati dan sedih.

rasa macam diri saya je yang melebih lebih
dan mengagung agungkan persahabatan itu.
padahal dia seperti biasa jer.

tak apa.
saya ikhlas berkawan dengan dia.
dan saya sayangkan persahabatan yang terjalin itu.
saya kene senyum.


bulan puasa ni hati saya terasa tenang.
saya suka macamni.

kalau tak.
mmg sumpah hati ni menggila tak keruan.
macam haper je.
semoga perasaan ini kekal berterusan.

amin.


p/s:saya bukan mengada ngada dan buat buat.

2 comments:

hanny nadia said... Reply to this comment

dik , EPOK EPOK ?
apakah itu ??

nur fadhilah said... Reply to this comment

kak nadia//
dia macam karipap.
tapi inti dia sayur. kene makan dengan kuah sos dia. hehe
nanti saya pos untuk akak. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License