kepelikan. | Blog BudakFadhilah

23.4.09

kepelikan.

start//4:55pm




July27-day188of365 by mickeysacks


hari ni saya kepelikan.
apakah maksud saya?

entah.
secara jujurnya saya pun tak tahu.
tiba tiba je perkataan tue muncul
dalam benak fikiran saya.

mmg agak kepelikan sedikit...

dah sebut sebut perkataan pelik nie,,
saya saja saja la nak taip pasal mende yang saya
pelikkan sangat nie...


saya pelik,
kenapa makin hari saya rasa makin bosan.

kenapa makin hari saya rasa hidup tak ada
arah tuju.

kenapa makin hari saya rasa makin tak berguna.

kenapa perlu ada sekolah.

kenapa perlu ada duit.

kenapa perlu ada syaitan.

kenapa dunia kene ada masalah.

kenapa saya dilahirkan.


ahahahahahaha,,
soalan soalan yang agak tak masuk akal di situ ye.

dose gila saya rasa bila
pertanyaan demi pertanyaan itu
muncul dalam jiwa saya.



banyak lagi sebenarnya yang saya pelikkan.
tapi saya malas gila nak taip pertanyaan pertanyaan
bodoh dan boleh mengundang rasa menyampah orang
lain bila baca blog saya..

kesudahannya,
biar saya seorang yang pecahkan kepala otak
fikirkan perkataan pelik dan kenapa tue..
hehe



hari ini

penat.
sibuk.
gila.
ceria.
lucah.
pening.
huru-hara.
memekak.
bosan.
merayau.
blur.
matematika.
bahasa.
senyum.
tension.


ni lah yang saya boleh perkatakan tentang hari
saya hari ini.

ngahahahahahahah..
gila geli bila ingat apa yang jadi kat sekolah tadi.


dah dah.
panjang sudah saya membebel.


yang penting saya nak bg tahu,

logarithm itu fening.


log2 by efrumtheidiot



kecik nota:addmath buat saya mula gila.
tapi saya suka!!
haha




#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License