siapa yang dah 18tahun mesti faham. | Blog BudakFadhilah

9.12.10

siapa yang dah 18tahun mesti faham.

start//6:44pm

baru terasa kebebasan yang sebenar. HAHA, memang tak tergambar lah perasaan ni. bila habis je paper biology 3, semuanya tersengih macam kerang busuk. dah buat yang termampu habis, sekarang berserah je.

M.E.R.D.E.K.A

Lepas ni, tak ada lagi dengar mama menbebel bebel suruh hadap buku. kui, kui, kui, tak ada lagi tittle budak sekolah. tsk, tsk, tsk, tapi yang pasti saya masih budak budak. HAHA


BYE SEKOLAH.
BYE SPM.
BYE CIKGU.
BYE MEJA SEKOLAH.
BYE KERUSI SEKOLAH.
BYE KANTIN.
BYE MAK CIK & PAK CIK KANTIN.
BYE KOPERASI.
BYE BILIK PENGAWAS.
BYE PERPUSTAKAAN.
BYE TOILET.
BYE KELAS.
BYE SEMUA.

HAHA.

p/s: dah gila agaknya ni. budak budak lah katakann.

12 comments:

Miss Syamsina said... Reply to this comment

wah rindu zaman itu! hehe. rasa cam nak tolong lompat2 kegembiraan sekali ngan fadhilah. hehe

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

muehehehhehehe, cepat tolong lompatkan sekali. :P
best betul pengalaman tu. HEHE

cicakgirl said... Reply to this comment

perasaan bercampur baur :)
macam-macam ada :)

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

cicakgirl//
a'ah. betul tu. macam macam perasaan datang. nak nangis pun ada. HEHE :P

luvly mya said... Reply to this comment

bestnye die dah habis SPM ek. hee. tak terkata perasaan tym tu. aish +_+miss that moment. ape2 pun bersedialah menghadapi waktu kebosanan yg teramat nanti ;p hehe

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

luvly mya//
haha, yup. dah bersedia ni nak hadap bosan. best sebab tak pergi sekolah lagi. :P

AmirahZin said... Reply to this comment

asal aku yg nangis :'(
isk bengong .

NUR IZZATUL NADIAH said... Reply to this comment

hyep !

salam perkenalan !

kite sama la bwu pas abes spm..
ehmm..nk mnx tlg bley x?
editkn blog saya..

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

AmirahZin//
HAHA, sila, sila nangis. :')



NUR IZZATUL NADIAH//
hye.
salam perkenalan juga.
blh je kalau tolong sikit sikit. HEHE

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

to izzatul nadiah//
ada ym ? kalau ada on. :)

MissyNursy ♥ said... Reply to this comment

haha..betul2!! time abis spm dulu, best gilakk!! lega je..tp pasni lg susah..gudluck dik! :)

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

MissyNursy ♥//
HEHE, tu lah. dah habis sekolah ni lagi susah sebenarnya.
btw, thanks. :)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License