sekali seumur hidup, | Blog BudakFadhilah

8.10.09

sekali seumur hidup,

start//9:05pm


haiiiiiiyyyyaaa,,

nak update. nak update
HEHE

okeyh,
tadi kat sekolah kteorang cincang belah katak.
best wooooo..

tak rasa apa apa pun,
cuma GILA GELI je.

mungkin ini kali pertama dan terakhir saya
buat benda bende macam ni kut.

sebab saya tak rasa yang saya akan teruskan
pembelajaran saya sebagai seorang
pelajar pure sains lepas SPM nanti.
mungkin kut.

sebab saya sama sekali langsung tak menggemari
SAINS.
saya hanya minat kira kira sahaja.

sebab bila saya buat kerja kira kira,
saya rasa otak saya segar walaupun saya akan
menjadi separa meroyan. HAHA

erk,
saya kesian pulak dekat katak tu.
tak sempat pun bagi nama. HAHA

ok. saya tipu. saya hanya kesian sikit.
berbanding daripada kawan saya yang hampir
mengalirkan air mata bila tengok saya operate katak tue.

saya malas nak citer banyak lagi.
nah,
tengok lah hasilnya.

ngee~

nazak dah ni kut. :P

ni group amirul otak blue. HAHA

saya rasa sungguh tak sesuai menjadi doktor. HAHA


dah.
tu je gambar pasal katak.
malas nak upload banyak banyak,
sebab semua gambar katak je.
sama je kan.

tak payah tengok.

yang lain semua gambar gedik saya dengan
kawan kawan. HEHE

saya suka pic ni.

dan semestinya ini juga. best. :D


sumpah tak boleh blah hari ni.
rasa macam merdeka.

konon konon dah nak habis sekolah.
wakakakakkakakaka,,
perasan gila.




tengok ni.
dah penat main main,
waktu sejarah jadi waktu tidur. HAHA

tak memasal kene sound.
terkujat terus. :D

saya suka pic ni. HEHE
vandalisme amat berleluasa di sekolah saya ye.

saya pun tak pasti macamana sekolah saya
jadi sekolah harian cemerlang. erk,
HAHA

pic bawah ni saya boleh terima,


tapi,
tapi,
tapi,
..
..
..
..
..
..
..
..


pic ni tak boleh blah.
hengat katak tu nasi ke ?
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..






ok.
dah.

byebye.
ngok betul, cerita tergantung, tapi saya peduli apa.
HAHA. ok, da, da, da,

byebye.


p/s:gila lama nak uplod pic ni semua.
gila lembab streamyx ni !
erk, aku pun dah jadi gila ni !


4 comments:

bellar0ssa said... Reply to this comment

hehe.teringat zmn skolah dlu de wat bedah2 katak ni.smpai otak2 diye aku cungkil.hah amik ko.hehe.xpe katak ko terus msuk syurga~

lipas p0n de bedah gak.haha.geli~

pira said... Reply to this comment

siyes.jeles.skolah i xde pon bedah2 ni sume.
untung la ur skul :D

Fadhilah said... Reply to this comment

bellar0ssa//
hehe. sampai cungkil otak tue. :P
lipas busuk dan sangat geli. eeeeeeeee...

Fadhilah said... Reply to this comment

pira//
errr, nanti mesti dapat buat punya. :)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License