bergantung, | Blog BudakFadhilah

2.10.09

bergantung,

start//11:22pm


erk, mood : hopeless !

saya takut. sumpah saya takut.
rasa macam kecewa gila.
ini mungkin salah saya juga.

saya tak nak hidup bergantung dengan ubat
ubatan sahaja.
saya tak nak !!

nasib baik mama ada.

mama penasihat saya yang terbaik daripada
dulu sampai sekarang dan sampai bila bila.

sebelum ni saya selalu rasa mama macam
manjakan adik adik saya lebih lebih.
tapi hakikatnya, saya yang paling dimanjakan.

bila dah rasa keadaan macamni,
baru saya terbangun daripada mimpi, sedar
yang mama sayang anak anak dia sama sahaja.

tak ada yang lebih atau yang kurang.

saya je yang tak reti bersyukur.

ok.
saya malas mahu buka pekung di dada.

tapi saya bukanlah baik sangat atau alim sangat.
jahat sangat pun tak lah.

tapi elemen jahat itu sure ada dalam diri saya.
biasalah, budak budak.

ok.
mata sudah berat.

kalau saya fikir mende ni dalam sedalam
dalamnya, akan menyesakkan jiwa saya.
dan sudah semestinya saya akan menyesal
tak sudah sudah.

menyesal sebab tak ikut cakap mama.

tengoklah, menyesal je yang tahu saya ungkapkan
pada waktu sekarang ni. T__________T

Yuck! by Elizabeth Salib

p/s:saya memang benci telan pil !

2 comments:

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said... Reply to this comment

erm, same like me...dulu slalu trasa mama asyk lbihkn along pdhal beliau pn lg sdaya upaya berlaku adil ngan anak2 beliau...

tke cre of ur self, jga dri bebaik. s0on da nk pekse kn?

Fadhilah said... Reply to this comment

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥//
thanx. :)

yup, exam tak lama lagi.
:)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License