jahat. | Blog BudakFadhilah

20.3.09

jahat.

start//8:47pm


SMILE by magda.indigo

aku jahat..
haha
memang pun..

korang tahu tak sepatutnya aku kat mana sekarang...???

sekarang aku sepatutnya tgh duduk menghadap
sir dalam kelas tuition addmath..
tak pun aku tgh selesaikan soalan addmath yg
sir bagi...
hehe

tapi hakikatnya sekarang aku tengah update blog..
taip entry baru...
beritahu ttg perbuatan aku yang tak sepatutnya...
haha


aku saja diamkan..
hari isnin hari tue aku lupa nak pegi..
hari jumaat ni patutnya ganti..
tapi aku malas..

aku saja tak ingatkan mama...
nyiahahahahahha..

tapi aku rasa tak de la jahat sangat kan..
hik7~


aku penat la..
dariada pagi sampai tengah hari sambung petang
sampai sekarang,,,
aku asyik menghadap kerje rumah je...

korang tahu apa hasilnya???

baru 30% siap...
haha

padan muka kau FADHILAH..
tangguh tangguh lagi kerje...
heeeeeeeeee :P


tak pe..tak pe...
NANTI aku siapkan...
nguahahahaha
pemalas..



#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License