bye bye nyit... | Blog BudakFadhilah

6.3.09

bye bye nyit...

start//3:55pm


ngeh7~
padan muka nyit...
dia kene duduk dekat nursery selama beberapa hari..
kah3~


nape kteorang nak letak dia kat sana??
sbb kteorang nak pi bercuti..
hik3~


tak kan nak bawak dia pulak an...
bawak balik kampung yang perjalanannya satu jam
setengah pun dah huru hara...
tak kan nak bawak dia g jln yang perjalannya mengambil
masa mungkin empat jam atau lebih..
lagi huru hara karang...

sekarang nyit sedang bermanja manja dgn dak ika..
haha
tidur bawah ketiak ika...
eeeeeeeeeeee.....

apa apa pun letak nyit kat klinik tue bukannya percuma...
kene guna fulus gak...
tak pe la...
asalkan kteorang bahagia..
haha

lepas ni confirm nyit bertambah gemuk...
sbb kat sana dia akan terlebih makan punya...
hehe
gasak kau le nyit...


lepas ni giliran saya untuk bermanja manja dgn nyit...
ish3~
belai belai skit sudeyhhh...
tak de maknanya lebih lebih...
dia pun dah ada makwe...
kah7~
si putih...
menyemak je...


lepas ni gak,,
si putih akan kes'ekor'an selama beberapa hari..
haha
apa apa ntah ayat saya ni...



apa apa pun,,
esok saya nak bersuka suki..
haha


nota tecik:lupakan sebentar homework..


2 comments:

fyfahツ said... Reply to this comment

waa..mau ikut sis bleh??
hahaha..
kucing i2 chubby..

nur fadhilah said... Reply to this comment

fyfah-nak itot??
boleh ajerk..
hik3~
yer...kucing tue sangat chubby..
:D

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License