apa entry ni ea... | Blog BudakFadhilah

27.2.09

apa entry ni ea...

start//8:05am


nyiahahahaha...
patutnye sekarang saya ada kat sekolah dan
sedang belajar mod math...
haha

malas gila nak pi sekolah..
kang kul dua da kene g sekolah balik...


jadi penyudahnya,,
pagi tak yah g sekolah...
kang kul dua baru pegi...


baju baju belum siap kemas lagi...
kejap lagi la kot baru nak kemas...
eleh...
tiga hari jer kat sana....

aktiviti pun ok ok je kot...
nasib tak ada aktiviti fizikal yang lasak lasak sangat..
setakat flying fox dan abselling saja...
hik3~


insyaALLAH ok kot...
amin....amin.....



adehhhhhhh...
saya sudah tak tahu nak taip apa...
dah lima minit tgk je komputer ni...
otak sudah blur...

pagi pagi buta lagi,,,
otak belum panas...
ahaksss~~


jadi,,,
saya tamatkan di sini saja yer entry ni...
semoga saya boleh bergumbira di camping tue..
kih7~


2 comments:

fezaL Mohd said... Reply to this comment

hahhaa poteng skol
perkara menyeronok kan. ;)

nur fadhilah said... Reply to this comment

fezal-ngeh3~
tau tak pe..hehe.. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License