bye bye lagi... | Blog BudakFadhilah

20.2.09

bye bye lagi...

start//4:14pm


bye bye...
ayat tue la yang saya katakan pada
kawan kawan saya sebelum balik rumah tadi...
dorang dapat sekolah teknik...
jadi dorang akan pindah....

hehe
byebye semua...
semoga korang berjaya di sana...
adeh,,,,
semua orang tinggalkan saya...

--------------------------------------------------

result exam saya????
alhamdulillah...
semua lulus...
hehe

lulus je la...
tak de la cemerlang sangat...
ok ok sajer....

-----------------------------------------------------

saya sangat lah busy sekarang ni...
homework banyak....
tuition lagi...
malam ni ada tuition akaun pulak...

adeh,,,
nak belajar punya pasal...
saya pergi jugak...

susah sikit sekarang tak apa...
jangan susah di kemudian hari....


tp tulah kan...
sebagai seorang budak perempuan yang normal,,
kadang kadang rasa macam tertekan la jugak...

plus plus,,,
saya sekarang dalam keadaan tak sihat...
saya dah lupa lah apa doktor cakap pasal darah saya..

malas nak fikir...

bila sakit makan ubat..
tak de ubat tahan je lah..
kalau tak tahan,,
cakap dengan mama...
nanti tahulah mama apa nak buat...

buat apa lagi????
jumpa doktor lah...
hehe

-------------------------------------------------

hujung bulan ni,,,
ada kem lagi...
kat tempat yang sama lak tue...
kali ni kem pengawas sekolah pulak...

cikgu ni macam tak ada tempat lain pulak...
kene paksa...
benciiiiiiiiiiiiiiiii....
saya tak mau pergi...
saya tak sihat la....

da tue,,,
cikgu boleh cakap saya lembik???
ek eleh,,,
bukan sengaja nak sakit....
da penyakit tue nak datang,,,
nak buat cmana...
ngok la cikgu ni...
adoiii...

----------------------------------------------------

minggu ni saya punya hobi baru lagi...
haha...

sekarang saya da ketagih main mende alah ni...

permainan ni dicetuskan oleh kawan saya..
da main sekali,,,
rasa macam best lak....
balik sekolah terus ajak mama g JJ...

haha
mama lak,,
layan kan jer....

jadi sekarang,,
bila saya tension tension buat addmath atau math mod,,
saya hadap mende alah ni lah...
hehe

ni link untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi tentang
game ni...
klik sini ye wahai kawan kawan..

----------------------------------------------------------

terasa panjang pulak saya membebel....
mau stop dulu....
nak siap siap...
lepas ni nak keluar gi melaka mall lak..
haha

tak ada kerje lain la pergi sana...
shopping...
hik3~



2 comments:

eEqa_afiQ said... Reply to this comment

hello dear.,

da lame x jenjalan kat cnie.,

sori yee

sibok la.,

hehe.,

how's ur life??

nur fadhilah said... Reply to this comment

eeqa-hehe...tak apa...life??
macam biasalah...busy gila..haha..

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License