Pertama kali tengok, saya rasa sedih. | Blog BudakFadhilah

22.8.11

Pertama kali tengok, saya rasa sedih.


There are no perfect fathers.
But a father will always love perfectly.


Tak ternilai jasa mama abah kita. Tak terbayar kita dengan segala kasih sayang yang dah diberikan. Selagi mereka ada, sedaya upaya-lah kita berbakti kepada mereka :')

AL-FATIHAH untuk ibu atau bapa kawan kawan saya dan sesiapa sahaja yang telah pergi menghadap ALLAH. kuatkan hati. Allah always with you. Kasih sayang kita dengan mereke tak akan pernah putus.

rindu rumah :(

4 comments:

.izzati liyana. said... Reply to this comment

fuh.. merata org post video ni. mmg menyentuh hati la. i will always love my father. perfect dad ever. bersyukur dari takde is the best thing that we should do.

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

bersyukur dengan apa yang ada. masing masing punya ayah yang terhebat :)

Encik JI said... Reply to this comment

mmg sdih tgk video tu

tp mmg btol pn. kdgkla time kcik, slalu marah2 mak ayah, bile dah bsar, barulah sedar betapa pntingnya mak bpak ni tuk kita

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

video tu bagi kesedaran. kena hargai parents kita bila diorang masih ada :)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License