Setahun sudah. | Blog BudakFadhilah

31.7.11

Setahun sudah.

 
#tumblr
 
salam semua.
 
dah hampir setahun nenek pergi. tahun lepas, waktu ni kami semua tengah sibuk dan masih dalam keadaan terkejut dengan pemergian nenek. hmm. betul lah. waktu maghrib. sehari sebelum masuk nya bulan Ramadhan. it was hurt. sedih tak dapat sambut raya dengan nenek. tapi daripada tengok nenek terus sakit terlantar, kena tebuk sana sini, operate sana sini, biarlah Allah ambil nyawa nenek. sudah tiba waktunya. kita kena terima. 
dari DIA kita datang, kepada DIA juga kita kembali.
 
kali ni suasana Ramadhan tu lain sikit. lain dari tahun tahun lepas. jauh dari family. tak ada lagi sahur makan sedap sedap. semuanya dah lain. semua kena sendiri sendiri. aaaaaaaaaah, tak sukanya. sekarang ni pulak memang tengah serabut dengan segala mak nenek assignment. ish, sampai tak sempat nak balik.
 
duhh, sebenarnya motif utama buat entry ni nak ucap selamat berpuasa je. tapi dah terkeluar pulak ayat ayat melayan perasaan. ok lah.
 
SELAMAT BERPUASA SEMUA.
 harap harap dapat puasa penuh. hihi
 
tengah sedih.

4 comments:

Hans said... Reply to this comment

banyak2 berdoa dan sedekahkan yassin, al-fatihah pada allahyarham

selamat berpuasa dan berbuka
:-)

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

insyaALLAH.

selamat berpuasa dan berbuka juga :)

Anif Abdullah| AA said... Reply to this comment

selamat berpuasa al mubarak ^^

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

selamat berpuasa jugaa ^^

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License