Innalillah.. | Blog BudakFadhilah

28.2.10

Innalillah..

start//9:14pm

repair this broken heart; by Ben.Doo.Dat

sebenarnya, saya sedang tak ada mood nak buat entry tentang apa apa. kerana apa ? kerana hidup saya sejak akhir akhir ni sangat sangat menjelikkan. yeah, memang membosankan dan penuh dengan rasa dendam dan sedih.

'pergi mampos' kalau nak cakap saya hati busuk atau apa. lagi lama saya simpan, lagi sakit hati saya. yeah, saya patut luahkan perasaan saya. pada siapa ? pada kawan ? macam biasa. saya MALU ! malu dengan masalah saya ni.

tempat terbaik untuk mangadu, dengan adik saya sendiri.

~ Lost and broken hearts ~ by c.zwerg

argh, orang luar tak faham ni semua. cakap lah apa yang kamu semua nak cakap. 'macam bodoh bodoh.' 'entry bodoh.' cakap lah apa yang kamu nak cakap. blog saya ni memang blog personal. salah satu tempat saya nak mengadu domba, berkongsi pendapat, berkongsi kegembiraan, mahupun berkongsi kesedihan.

mungkin ada dalam kalangan pembaca blog ni sepupu atau pakcik makcik saya. lain kan diri saya dalam blog ? nampak macam budak bodoh yang tak tahu apa apa. pemalu dan 'peramah' dan suka tolong orang. oh, ini sebenarnya diri saya.

di dunia realiti, mungkin ada cakap saya, pembengis, sombong, pemalu. itu bagi mereka yang tak mengenali saya. first impression. bagi yang mengenali saya, mungkin mereka kata saya gila gila, sensitif, pemalu, manja. heh, saya hipokrit. sebab apa ? sebab nak puaskan hati orang lain. bodoh kan saya !

saya sebenarnya suka menyendiri disamping orang orang yang saya sayang. saya suka sunyi walaupun saya kata sunyi itu bosan. saya suka berkawan walaupun kawan itu kadang kadang menyusahkan kita. HAHA. saya gila !

argh, penat saya menaip. bukan ada sesiapa pun yang faham. tapi saya puas. puas sebab dapat bercerita.


bye.

p/s:exam lagi seminggu. doakan hati saya tenang.

kalau korang nak exam, apa korang buat sehari sebelum exam ?

2 comments:

Nadnod Azizan said... Reply to this comment

akk kalo sehari sebelum exam mst dh sibuk wt revision last minute ;p yg penting tido awal.

akk doakan adik tenang yerk. jangan fikir sgt masalah wt mase ni :)

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

sys NadNod//
HEHE
terima kasih. :)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License