tak baru pun ! | Blog BudakFadhilah

1.1.10

tak baru pun !

start//10:39pm

salam sejahtera.

glitter rainbow by ::sämyii::
mahu hidup warna warni.


gahhhhhhhhhhhhh, hari yang membosankan. membosankan ! seharian duduk rumah tak buat apa apa. nak keluar pun tak boleh sebab mama kerja. pffffftttttt, bosan ! *lagi sekali !

ok lah. hari baru yang ok ok saje. tak ada yang best pun. semua masih sama. tak baru pun ! cuma macam teringin nak buat pembaharuan. pembaharuan tentang apa ? masih dalam perancangan lagi.


perkara perkara baru masih belum muncul. heh, mungkin akan muncul tak lama lagi. misi utama sampai kena jadi 'peminat' cikgu tu, akan tetap saya teruskan dengan kawan kawan. mungkin dengan cara yang baru. HAHA. nantilah....

malam tadi tak dapat tengok pun gerhana bulan tu. sebab bulan dilindungi awan. banyak awan. dapat tengok pun sikit je.

macam biasa, sepanjang dua kali saya sambut tahun baru dekat rumah ni, mesti pukul dua atau tiga pagi dengar bunyi motor. WTF. nak tidur pun tak boleh. memekak gila ! bila entah diorang nak dapat hidayah agaknya, tak tahulah. tu mesti tak takut mati.

tadi tengok berita, macam biasa juga. kes tangkap khalwat macam dah jadi satu kemestian tiap tiap malam Tahun Baru. tak malu ke mereka buat maksiat ? grrrrrrr, malas nak cakap lebih lebih.


sebenarnya, saya nak ubah cara saya ber-blogging. banyak saya nak ubah. tapi, sikit sikit lah kut. tak kan sekali sejelepuk nak tukar semuanya. biar masa yang tentukan. fokus saya kepada SPM menjadi lebih utama. :P


OMG, macam tak percayah saya TUJUHBELAS tahu secara tidak rasminya. meningkat tua weyh.

dua hari lagi tai warna maroon akan tersangkut dekat leher saya. dua hari lagi kasut hitam tersarung dekat kaki saya. dah mula selak selak buku nota fizik. takut-nye. blergh, saya mahu nikmati tahun terakhir persekolahan saya.

saya akan pastikan semua benda yang tak pernah dibuat, akan saya buat. jeng, jeng, jeng.

dah mula bosan dah. BYE.


p/s:blog update seminggu sekali. boleh ke ?


3 comments:

Aaaa *Blur* said... Reply to this comment

Saya pulak tak percaya yang saya dah nak masuk umur ENAMBELAS tahun.

Hahaha.
:D

Takutnya.
Pasni da takboleh main2 cam PMR daaa.
:(

cik EPAL said... Reply to this comment

fokus pada spm dulu :)

N. Fadhilah said... Reply to this comment

Aaaa *Blur*//
tau tak apa. HEHE
good luck. :)


cik EPAL//
yurp. fokus SPM dulu. :)
thanks.

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License