hidup lagi ! | Blog BudakFadhilah

23.1.10

hidup lagi !

start//9:38pm

skeleton waking up by primatebonz

blergh, tak tahu nak mulakan macam mana. dan tak tahu jugak nak sampaikan macam mana. erk, maksud ayat macam sama je. gaahhh, abaikan.

sekarang ni, saat ni, rasa macam dah dekat tiga kali keluar masuk toilet. rasa macam lembik gila. saya rasa saya kene 'berri berri' lah. hilang mood nak buat kerja.

ok, ok. sebenarnya tak tahu apa tujuan buat entry ni. cuma, macam biasalah. nak sesuaikan diri dengan nama 'budak SPM' tu macam haram sikit. sebab dekat sekolah cemerlang tu, batch saya masa PMR, yang paling teruk dan memalukan. WTF, malu gila. haish,

tau tak ? tau tak ? ramai kawan kawan saya cakap tahun lahir kiteorang ni maca tahun sial bagi sesetengah orang yang macam saya. WTF lagi. HAHA. tapi peduli apa saya, ada je orang yang lahir tahun 1993 berjaya dengan jayanya. :P

disebabkan batch saya batch paling teruk, er, sebenarnya tak de lah teruk sangat, cuma budak budak sebelum ni lagi baik daripada kiteorang je, pengetua nak basuh habis habis budak sains dekat sekolah saya tu. calon SPM kelas sains tak ramai, dalam enampuluh lebih je.

disebabkan tu, macam macam mende yang pihak sekolah dah sediakan untuk kiteorang. ni memang nak pulun habis habis tau ! semua guru guru cemerlang dan terbaik je yang ajar kiteorang. kelas tambahan sampai pukul empat lebih. homework, lebih daripada biasa. sindiran guru guru yang ajar kiteorang pun menimbun nimbun. erk, terseksanya !

tapi mengenangkan setahun je, kene lah jugak hadap. untuk masa depan kiteorang juga.

realitinya, hidup saya sekarang makin sibuk dan sibuk. kenapa dalam satu hari ada dua puluh empat jam je ? kenapa tak empatpuluhlapan jam je ? kenapa waktu berlalu dengan cepat ? blergh, =.='



fine, ini macam annoying sikit. saya sangat cemburu dengan budak form empat. heeeeee, bestnya kalau dapat menikmati lagi sekali waktu tingkatan empat dulu. kenangan. memori. =.='

eh, kalau korang dapat duit lima puluh ringgit tapi semuanya syiling, atau sepuluh sepuluh sen, semua tau ! korang nak angkut tak ?


erk, sakit perut lagi. bye.


p/s:sumpah menyampah bila dipermain mainkan pada
waktu yang salah. tu semua nak mintak kene maki !


3 comments:

Solehah said... Reply to this comment

angkut ja..pastu pi tukar kat pejabat pos..

Adam said... Reply to this comment

Salam ziarah dari Musafir Cyber

N. Fadhilah said... Reply to this comment

solehah//
erk, macam tak berbaloi je. :P


adam//
thanks. :)

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License